Tante_Esel Skrevet 14. juli 2011 #1 Del Skrevet 14. juli 2011 jeg selger herved min desperasjon og fortvilelse om aa ikke faa barn! jeg selger til høystbydende, saa bare legg inn bud MEN mitt haap er ikke til salgs! jeg er saa lei av at dette styrer livet mitt... noen ganger skulle jeg ønske vi aldri hadde begitt oss ut paa denne ferden...innerst inne saa vet jeg liksom at jeg skal faa egne barn... men jeg vet jo ikke naar, og det er slitsomt aa vaere en sliter. Alle medfølelnde blikk... jaja... anyways... bare sleng inn bud! jeg vil gjerne selge disse følelsene! haaper dere nyter sommeren Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143398857-til-salgs/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MK73 Skrevet 14. juli 2011 #2 Del Skrevet 14. juli 2011 Haha, uff - tror dessverre ikke du får så mange bud på det her! Dette handler om tilbud og etterspørsel , og i dette tilfellet så er tilbudet ganske så stort, og etterspørselen liten, så det lover ikke godt :-) Kanskje jeg kan by på en positiv historie i stedet? Det er verdt å huske på at for de fleste, så går dette i orden til slutt, på den ene eller andre måten. Når det skjer, så blir all sorgen og fortvilelsen naturligvis lettere å forholde seg til, og de minnene blir fjernere etterhvert. Vi har nå vært prøvere i over 7 år. Vi har hatt mengder med utredning, noe av det flere ganger, og det er ingenting i veien med oss (som dagens vitenskap kan identifisere). Det har blitt 11 prøverørsforsøk, tre graviditeter, fire spirer med bankende hjerter, og tre aborter. Underveis har jeg naturligvis blitt 7 år eldre, og med alderen og de mislykkede svangerskapene har ikke oddsene akkurat blitt bedre. Likevel - fjerde spiren sparker nå i magen min, og vi har endelig begynt å tro på at vi skal bli foreldre til en liten jente i oktober. ...så det er riktig, håpet ditt må du holde på. Til og med i mange "håpløse" tilfeller blir det barn til slutt. Det beste jeg kan anbefale er å holde fast på håpet, balansere det med en viss mengde realisme, og sørge for at man også lever og har det så bra som mulig underveis i prosessen - det siste er viktig. Klem til deg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143398857-til-salgs/#findComment-143399330 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante_Esel Skrevet 16. juli 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 16. juli 2011 tusen takk mk! dette trengte jeg! jeg hadde mitt første forsøki da du ble gravid, saa det gir jo haap for andre da... ting føles veldig tung til tider.. spesielt naar andre blir lett gravid, og ting gaar bra... jeg er jo glad for de, men for meg er det en konstant paaminnelse om at vi ikke "faar til"... og jeg er saa redd for at andre skal "ta meg igjen"... redselen er saa stor... og den slirter meg ut... saa det er godt aa høre at det gaar bra ogsaa i haapløse tilfeller som du kaller det i natt drømte keg at 6 venner fortalte meg at de var gravide... sykt... ja jeg vet.... men det naermer seg nytt forsøk, og frykten sitter... gjorde du noe annet den mnd du ble gravid naa eller... klemt til deg, og tusen takk Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143398857-til-salgs/#findComment-143404632 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå