Gå til innhold

Denne ferien tar knekken på meg snart!!!! måtte den bli færdig!

Anbefalte innlegg

Ungene har 3 uker ferie fra barnehagen, og jeg er sykmeldt med bekkenløsning. sambo har ikke ferie så jeg er hjemme med ungene alene om dagen, og jeg er så sliten at jeg omtrent svimer av snart. får ikke sove pga smerter i bekken om natta, og på dagen skal jeg være opplagt til å ta vare på ungene.. :( Jeg gleder meg til barnehagen åpner igjen!

dagens syte innlegg fra meg!

Fortsetter under...

Ingen som kan avlaste deg?? Hør med naboer, besteforeldre, onkler og tanter om noen kan avlaste deg om så bare et par timer om dagen.

Sett ut solsenga og la ungene hoppe på trampoline så kan du jo slappe litt av mens du holder et øye med dem!

mine foreldre bor langt unna, sambos foreldre har aldri passeet barna fordi de gidder ikke. her regner det ned om dagen, så ikke så mye vits med solseng. gikk greit forrige uke når sola var her ja. vet ikke hvem jg skal spørre jeg.. :(

Annonse

Lag aktivitetssenter til barna, f.eks lag noe sammens med dem, mal på glass, perle, male, tegne, se film, les bøker etc.. Klarer du ikke noe av dette bør du jo muligens vurdere at din mann sykemelder seg så han kan ta seg av barna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...