Petrine +spire=❤ Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 Huff får ikke sove som vanlig. Masse kynnere, varmt, vondt her og der og lillemann som hopper trampoline på alt som er nedi der. Umulig å sove med det spetakelet. Sambo ligger å snorker godt som vanlig hehehe. Andre nattevandrere?
jobber med saken har klart det Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 Jepp:) Vet ikke helt hva det vil si å sove lenger.... Hvor langt er du på vei?
Petrine +spire=❤ Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2011 Så kjekt å se noen oppe på denne tiden hehehe Har 23 (nå etter midnatt) dager igjen til termin. Du da?
jobber med saken har klart det Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 Kjedelig å være alene våken:( Har 54 dager igjen:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 14. juli 2011 #5 Skrevet 14. juli 2011 I går la jeg meg ikke før kl 2. Tenkte at hvis jeg var skikkelig trøtt før jeg la meg så ville det funke.... Det funket som bare det, men frøkna her vekket meg kl 6 så da var jeg ganske trøtt. Men leverte henne i bhg og dro hjem og sov litt til. Deilig!! Får se om det funker like bra i kveld.
NostraStoria Skrevet 14. juli 2011 #6 Skrevet 14. juli 2011 Kjenner meg så absolutt igjen ja! Det er vel slik nå på slutten regner jeg med? Skal bli godt å bli ferdig og få nurket i armene!
Petrine +spire=❤ Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2011 Hjalp desverre ikke for meg å holde det gående hele dagen i går. Sovnet vel i 5-tiden. Ååå det er så kjedelig. Tror faktisk jeg vil få mer søvn etter babyen kommer jeg. Da er det gubben sin tur til å bidra hehehe Hadde ekstremt mye kynnere i går og syntes magen har sunket mye i løpet av natta. Håper det er ett godt tegn på at det nærmer seg! Med de andre sank ikke magen før fødselen var igang.
Petrine +spire=❤ Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #8 Skrevet 15. juli 2011 Sove?? Nå var det natt igjen og hva gjør jeg?? Joda sitter her....
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. juli 2011 #9 Skrevet 15. juli 2011 Slå deg med i klubben Petrine...... Herregud, jeg er så innmari sliten og trøtt at jeg aner ikke....... Har kanskje med litt godvilje sovet tilsammen 1 time i natt..... Har en sånn uro og vond spenning i kroppen så det kjennes nesten ut som om at jeg har både feber og influensa.... Magen er så proppfull av kynnere og mensmurringer, og er så langt ned nå at jeg føler at alt ligger nedenfor naveln.... kan jo ikke gå sånn enda noen uker til.... det er jo fullstendig umulig!!! TERMIN IDAG!!!
Petrine +spire=❤ Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #10 Skrevet 15. juli 2011 Nesten så jeg skulle sagt det selv Trultemora er presseklar!! Tenker også at det er umulig å gå sånn som dette over lenger tid. Heldige deg som har termin i dag =)) Håper det skjer noe snarest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå