Gå til innhold

Hva ville du ha gjort dersom du finner mannen din sammen med en kvinne i din seng?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du opplevd dette, eller ynskjer du å sparke i gong ein prinsippiell debatt halv to om natta?

Eg hadde truleg snudd på flekken og kome meg ut av huset. Gitt at "i seng med" betyr noko av intim art, og ikkje to bekjente som sit på sengekanten fordi alle stolane var oppteken, på ein fest eller liknande.

Hadde jeg fått tak i klærne dems så hadde jeg brent dem opp! Og hun burde kommet seg til ****** ut fortere en svint! Jeg kunne drept dem begge to, og senga hadde havna på dynga etterpå!

Gått ut av huset, lukket døra etter meg, og aldri sett meg tilbake.

Har vært i en lignende situasjon, og det var iallefall dette jeg gjorde.

Han er ikke noe å samle på hvis han gjør sånt.

Annonse

Aner ikke hva jeg hadde gjort der og da, men jeg hadde ikke beholdt en utro mann!

Og jeg hadde heller ikke bidratt til å gjøre livet hans fint og enkelt etterpå heller. Å dra med seg en hjem er virkelig noe av det styggeste altså !

Tror ikke noen som ikke har opplevd det kan svare realistisk på dette.

Jeg ville sagt som flere over: Kaste ham ut, slått dem ihjel, brent sengen eller klærne deres.

Bare det at i virkligheten så gjør man ikke det. Man blir inn i døden lei seg, kjenner at man befinner seg i en uvirkelig situasjon (sjokk er vel ett godt ord), så gjør man ett eller annet mer eller mindre rasjonellt, også fortsetter livet og man må finne ut hva man skal gjøre med det.

Løsningen på det siste kan bare finnes av den som skal leve videre med det. Og den er forskjellig fra situasjon til situasjon.

For egen del lever jeg fremdeles med mannen, to år senere. Men det er mye som har forandret seg i forholdet. Faktisk har det blitt bedre.

Og NEI jeg tror egentlig ikke han slapp billig unna. Ikke hun heller.

Spurt ham om han hadde tatt med en gave til meg ;-) Har et godt og åpent forhold til mannen min, så vi har rom for at begge parter kan kose seg litt på si, vi har dog en regel, medbragt skal kunne deles eller være med på leken. Han er hetro, mens jeg er bi. Elsker mannen min høyt, og han elsker meg, men skal man være sammen 10år etter 10år så hjelper det på å kryddre spenninga litt. Kunne fort bli kjedelig rutine uten føler vi. Vi er begge litt frie og rastløse sjeler, hadde passet bedre inn på 70-taller og free love perioda før alt ble så farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...