Gå til innhold

Flere her med fysisk hardt arbeid?

Anbefalte innlegg

Hva jobber dere med da?

Jeg har husvask og hagearbeid, og det er hardt :) Høres kanskje gøy ut, og det forstår jeg. For det er enkelt å gjøre det hjemme, eller bare ta ett hus osv. Det er noe annet å ha kunder hele arbeidsdagen.

Men jeg elsker jobben min :) Elsker å kjenne at jeg har virkelig brukt kroppen min fysisk hver dag, og er fysisk trett om kveldene :) Jeg bruker også hjernen, for jeg må selv tenke ut hagene til folk før jeg gjør jobben, og også underveis(bygger mange blomsterbed og slikt). Om vinteren blir det mye vask, og det er enklere, så jeg elsker sommeren. Selv sommeren i år, som ikke er spesielt god værmessig :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143398592-flere-her-med-fysisk-hardt-arbeid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare lurer... hvordan klarte du å skaffe deg den jobben? Kunne tenkt meg en slik jobb selv siden jeg har vanskelig for å slappe av i sosiale settinger.

Har du satt inn annonser i avisen selv, og er du din egen sjef?

Kjøper du plantene på hagesentre? Er klar over at du skriver det er hardt fysisk arbeid, men det er bedre enn ingen jobb.

Jeg laget den selv :) Mitt firma, fordi jeg ikke liker for mange mennesker. Men jeg liker å jobbe :)

Har fått grønt kort på Plantasjen nå(firmakort), og kjøper på kreditt der, til kunden betaler sin faktura :)

Egentlig en lønnsom bransje, men det er skummelt å ha eget firma :)

Vaskejobber for folk får du lett ved å annonsere at du tar helgevasken eller noe sånt :) Både svart og hvitt.

HI

Kanskje skummelt å ha eget firma, men du slipper å investere hundretusener for å starte opp en slik virksomhet, antar jeg :-)

Hvor mye tar du for timen? Plantasjen har akkurat startet opp her jeg bor også, var nylig innom der og kjøpte en del stauder. Men du sørger kanskje for å bruke en del ettårige planter i kundenes bed? Blir kanskje å gjøre seg selv overflødig om man bruker mange stauder :-)

Men så er det vel det at de ettårige plantene på mange måter ser mer imponerende ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...