Alida*Englebarn Skrevet 13. juli 2011 #1 Skrevet 13. juli 2011 Huff, var hos jordmor i dag og hun fant ikke ut om babyen hadde snudd seg, fant ikke hodet ned. Må tilbake i neste uke, og evnt ta ultralyd på Ullevål. Har jo ikke lyst på keisersnitt, jeg er livredd det:-O Jordmor trykket og klemte, det var ikke vondt der og da, men nå etterpå kjenner jeg ømhet og er sliten i magen og ryggen. Vet ikke om jeg orker å klemmes på slik neste uke, men må vel:-O Har lyst til å betale en privat ultralyd så jeg slipper klemmingen. :-O
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 Jeg var på flere ultralyder på Ullevål 35+2 og 35+3 i forbindelse med andre komplikasjoner, og her er det tverr og seteleie og mye romstering i magen ennå. Veldig spent på hva som skjer fremover. Termin er 15 august.
Alida*Englebarn Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2011 Jeg har ultralyd termin 18 aug og mens termin 15 aug. Jeg er i uke 35+3 og skal til ultralyd i min uke 36+. Jeg merker mye bevegelser på høyre side, samt en hard bule under navlen som ikke kjennes som hode. Det kjennes som ben og knær på høyre side. Plutselig drar magen i begge retninger til siden og jeg tenker på at hun ligger i tverrleie... Jordmor fant ikke hodet ned, kjente ingenting. Magen min er hard og spiss:-O Jeg vet ikke men det skal bli fint å få litt visshet:-) Jeg har ikke lyst på keisersnitt og ikke seteleie, men må man så må man:-O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå