Ringfinger Skrevet 13. juli 2011 #1 Skrevet 13. juli 2011 har i de siste dagene vært uendelig trøtt, vanligvis kan jeg lett være våken til 2-3 tia, men nå dupper jeg av klokken 24. er småkvalm nesten hele dagene og vondt/trykk i hodet.. i tillegg har jeg vondt i puppene i går og i dag.. er dette "sikre" tegn? jeg er så redd for at jeg bare "finner på symptomer, eller leter etter symptomer på at jeg er gravid.. vi har prøvd i 2.5 år nå... noen andre i samme situasjon? jeg skal ha mensen til mandag, 18. juli, må jeg vente sååå lenge med å ta test? er forresten nesten konstant sulten au,... endten brygger jeg på noe eller så er det noe som skjer.. noen som har noen gode ord?
12Januarspire Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 Heisann, Jeg er i omtrent samme situasjon som deg, har prøvd i 1,5 år og sist var jeg så sikker så sikker. Jeg var 1 uke over tid jeg har alltid hatt regelmessige sykluser. Men ikke denne gangen heller dessverre Har fått time hos gyn nå da, for å finne ut av ting, snakket også med fastlegen, om ikke gyn finner ut noe blir jeg sendt videre til Skien. Uff du da om gode ord du.. Det er jo en sjans for at du er gravid Tegnene er jo der. ))
Ringfinger Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2011 ja, vi kunne blitt sendt videre til sykehuset for å sjekke oss, jeg ville at bare han skulle sjekke seg først.. (hater leger og alt sånn.. har skikkelig skrekken av en merkelig grunn...) men legen kunne visst ikke henvise bare han alene fordi han måtte vite at begge to ville ha unge og ikke bare han..:S skjønte ikke helt den da men... går lissom bare å håper på at noe skjer snart her.. hvor lang tid tar det før man kan bli gravid når man har gått på p piller? jeg trodde 2.5 år var ekstremt lenge...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå