Gå til innhold

Jeg kommer fra en typisk feriedestinasjonsland, og det er trist å høre hva mennene der tenker om norske jenter/kvinner:(

Anbefalte innlegg

Jeg er født og delvis oppvokst i et land som veldig mange nordmenn liker å dra til på ferie... I kveld hadde vi besøk av en gammel bekjent som hadde fått seg jobb på et hotell i en typisk ferieby i dette landet, og han kunne fortelle at:

- Mange av kelnerene/bartenderene hadde veddemål seg imellom om hvor lett de skulle få noen av de spesielt norske jentene i seng

- De har et inntrykk av at norske jenter er ekstra lettlurt, og drikker altfor mye...

- De har ingen respekt for mange av jentene, spesielt fordi de oppfører seg så "horete"

- De synes at norske jenter viser aaaaltfor mye pupper og lår...

Huff, jeg får vondt inni meg på vegne av dere.. Det er ikke bra med slike holdninger overfor medmennesker... Ikke bra i det hele tatt... Håper at dette synet endrer seg fort, jeg blir flau på vegne av mennene fra mitt land:(

Fortsetter under...

Har ikke disse mennene litt rett også da?

Slike holdninger er ikke bra, men det er vel en grunn til at de mener det de mener om norske jenter?

hmmm.. eg har jadden meg reist mye i "turistland" og ellers. Ingen lokale har fått meg i seng, men så har jeg vel ikke drukket meg ut av livet mitt heller. Selv om jeg har reist mye alene.

at jeg har vist for mye av og til.. ja, det har jeg nok, men det betyr for meg bare mer soltilgang på hele kroppen(kan jo ikke være helt naken heller ;)). Tilbud fra menn har det ikke manglet på, men jeg bare liker ikke slikt. Og jeg har alltid tatt hensyn til religionen og dermed kledning i land jeg besøker. Men resekten har ikke alltid vær gjensidig........

Så de skulle fått et hardt veddemål om jeg var sentrum for det ;)

Dette har nok bare med kulturforskjeller å gjøre, så ikke slå så hardt ned på dine landsmenn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...