Gå til innhold

Bimkjerringer... Hva er det som feiler dere? Latterlige..og triste mennesker..

Anbefalte innlegg

Skjeller dere ut folk i virkeligheten også? Eller er det bare her bak anonymknappen dere tør å kaste dritt til andre?

Håper VIRKELIG IKKE at dere som oppfører dere som en gjeng med hyener er noen jeg kjenner.. Blir skremt over holdningene her inne..

Var her for en god del år tilbake da jeg fikk nr 1.. var ille da og..men det har sannelig tatt av helt nå syns jeg.. Det skrives jo om forumet overalt..i div artikkeler..og det er ikke positiv lesing..

Trist syns jeg det er.. Og kjenner jeg dere rett så får jeg vel masse dritt slengt til meg nå også! Om at jeg kan holde meg unna forumet om jeg ikke tåler svarene osv..At det er et anonymforum betyr jo slett ikke at dere skal skjelle ut og oppføre dere som drittsekker.. Da kan dere jo gå til krangle, eller hva? Enkelte ønsker å stille seriøse spørsmål her inne.. uten å vise hvem de er..,og de fortjener ordentlige svar.. uten masse trollinnlegg.

Om dere kjeder dere såååå sinnsykt.. gå dere en tur.. gjør noe med barna.. se en kjærlighetsfilm.. ett eller annet som gjør livet dere rikere.. Jeg syns synd i dere...

God natt..

Fortsetter under...

Kunne kke sagt det bedre selv! ;-)

Skremmende hvor frekke og ikke minst usaklige enkelte er her inne.... Bare man sier at "himmelen er blå" så sier noen at "hva faen vet du om det, du har sikkert aldri sett sola skinne du! og bitchy jeg nei?? sett deg selv i speilet eller di hesteræv??" Blir litt lei meg når jeg ser sånne -ish kommentarer!

Jeg er på BAM, så dette gjelder vel ikke meg ;)

Husk at anonymforumet er felles for både BIM, BAM og DIB.

Hvorfor skal en forresten bare være snille? Alle andre fora er så oversnille at jeg gidder ikke være der. Her skjer det da noe :)

Annonse

Anonym 22.38 du beviser jo en del av det som skrives.. Tråden ble ikke laget for at du skulle korrigere andres skrivefeil.. Har du ikke noe fornuftig å si mht tema isteden? Nyter du godt av å rette på andre?

Hvorfor skal en være slem da 22.39??? Eller sarkastisk..eller latterlig..eller bitchy..skjerp deg..

Det går fint an å ha seriøse, interessante..og til og med heftige diskusjoner uten å kalle hverandre latterlige og stygge ting.

Og ja.. jeg vet forumet deles av alle... det er fortsatt ingen unskyldningn..og bimkjerringer er blitt et begrep som brukes om alle trollene her inne..

Hi..

Annonse

Noe er underholdene..når det er klare trollinnlegg..hvor Hi selv er trollet.. Men når en uskyldig person stiller et seriøst spørsmål..og gjerne virker bekymret i tillegg.., eller (gud forby) virker litt naiv.. (noe som er LOV i dagens samfunn).. og får slengt bare dritt til seg..i form av anonyme drittsekker..da er det søren ikke mye underholdende.. Regner med du selv ikke har fått slike svar da i en sårbar situasjon?

Hi..

til deg 22.47... Så det er bitching å ta folk i forsvar?? og stille spørsmålstegn ved oppførselen her inne? Og hvem angriper jeg? En gjeng anonyme drittsekker som tror anonymknappen rettferdiggjør det å slenge med dritt til andre?

Nei det poenget ditt der så jeg virkelig ikke...

Hi

Nei, det er ikke bitching å ta folk i forsvar. Men det kan bli bitching - kommer jo selvfølgelig het an på hvordan du velger å forsvare folk. Jeg vil påstå at å kalle andre med stygge benevnelser er å bitche, uansett hva formålet er ...dermed ser jeg ironien. Og der fyller jo du ut alle punktene.

Er så grenseløst enig HI.

En del fattige (på moral og empati) og bittre kvinnemennesker her inne!

jaja, slit det med helsa sier nå bare jeg, men jeg syns også at folk skal tenke seg om når de svarer folk stygt!

Tror du tar deg selv litt for selvhøytidelig, HI :)

Hvem har sagt at dette er den virkelige verden, hvor du får svar på alt akkurat slik du vil? Ingen, men du ønsker det tydeligvis. Da finnes det andre fora, hvor susser og klemz er det vanlige. Vær der en stund, og du vil lengte tilbake hit, til krangler og drittslengingen ;) Om du ikke lengter tilbake hit, så er du altfor rosa til å være her fra starten av ;)

Og jeg må bare si at i denne tråden så er det du HI som slenger med alt du har. Jeg har nå svart to ganger, og har fortsatt ikke angrepet deg på noen måte ;) Tenk det, du ;)

Jaja.. Vi har vel forskjellige definisjoner..og det er helt greit for meg..du svarer i det minste saklig her inne..

Uansett..Men hvem er andre da? Ingen her vil jo bekjenne seg å være en trollkjerring på bim..så da er det vel ingen jeg angriper da? Eller er du en av dem kanskje?

Du har jo helt rett i at man ikke burde kalle andre ved stygge benevlser..men jeg klarer rett og slett ikke å styre meg når det kommer til kriminelle, overgripere, mobbere og trollete bimkjerringer...Ja for det kan for enkelte føles som et overgrep, å få slike svar slengt i trynet.. Tragisk..,og trist..

Hi

Du vil vel ikke tro meg en gang om jeg skriver at jeg ikke har spurt om noe på flere år her inne.. Så nei.. jeg skriver ikke på vegne av meg selv.. Jeg klarer å se forbi meg selv..og tenke på andre.... Merkelig nok..

Og jeg har vel ikke påstått at dette er den virkelig verden? Men ja..jeg ønsker at mennesker her inne respekterer hverandre og svarer på en normal måte? Helt greit å være uenig..og helt greit å reagere.. Men det er vel forskjell på å stille spørsmålstegn ved noe..eller å si meningen sin saklig.. og det å skrive syke, slemme kommentarer? Det er jo bare å lese på div tråder her inne.. Hvor folk slenger de sykeste tingene til hverandre.. Har man vært uheldig å bli gravid etter en kveld på byen..og er fortvilet..ja da burde man sterilisere seg..og bli meldt til barnevernet..og det som værre er. INGEN kan forsvare en slik oppførsel.. Tragisk.. tragisk..

Og ja..jeg slenger meg alt jeg har... For jeg har fått nok... Og klarer ikke holde kjeft.. og det værste er at jeg ikke får gjort en dritt med det.. Men jeg får ut litt luft.. og d hjelper faktisk... og jeg er ikke ekkel mot noen for å oppnå dette.. og JEG kunne sagt dette face to face om jeg hadde møtt en av trollkjerringene på gata....

Det finnes ikke mange definisjoner på en spesifikk ting. Det finnes kun en definisjon på de ulike oppførsler. Det er hvordan man selv velger å tolke innholdet som varierer, ikke definisjonene.

Ja, jeg svarer saklig, det gjør jeg også generelt her inne. Om du ønsker å tillegge meg definisjonen trollkjerring får det bli opp til deg, men da får du bestemme deg for definisjonen din, saklig eller troll, jeg kan ikke være begge deler.

Du sier du skal ikke kalle folk med ufine benevnelser, men du klarer ikke la være. Du nevner overgripere og mobbere, men sannheten her er at du lar deg provosere av både ufine svar, men også av de du er uenige med. Disse velger du å kalle overgripere - det er å gå ganske langt i sin uenighet.

Du kaller dem tragiske og triste og alt mulig annet. Det er jo å gjøre nøyaktig det samme som de du kritiserer. De svarer slik i tråder de er uenige og du her. Det er pr. definisjon ingen forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...