Gå til innhold

Gravid, what to do??

Kristin91

Anbefalte innlegg

Jeg blir 20 år om 1,5 uke, er ikke sammen med barnefar (18 år), som ikke har lyst på barn. Tror jeg er 5-6 uker på vei. Hadde fint klart å tatt vare på ett barn og har lyst på det, men samtidig har jeg lyst til å fortsette livet som før. Barnefar kommer ikke til å stille opp for meg, og vet ikke om han har lyst til å ha noe med dette å gjøre.

Noen som har noen råd til meg? Aaaner ikke hva jeg skal gjøre..

Fortsetter under...

hei,

har du planer om skole, er du ferdig utdannet, jobber du?

Du må føle på det du tror du klarer selv helt klart.

Det er en sinnsykt vanskelig avgjørelse, jeg tok abort da jeg var 20 fordi jeg hadde så mye ugjort følte jeg med studier og reise. Er nå 28 og har blitt gravid og barnefar ville ikke mer og jeg er nå ferdig å studere og jobber og alt det der..men må si at det er litt tøft å gå igjennom en graviditet alene.

Jeg ville tatt kontakt med amathea og snakket med de. De er veldig flinke til å få deg til å se valgene litt annerledes.

lykke til :)

• 4 uker senere...

Det er bare et spørsmål som gjelder. Vil du bli mamma eller ikke? Ikke la jobb, studier, barnefar, familie, venner eller andre ytre ting avgjøre dette! Hvis du ønsker å bli mor, så ordner alt seg og du vil ikke angre. Hvis du ikke vil bli mor, vil du heller ikke angre en abort sånn i lengden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...