Anonym bruker Skrevet 13. juli 2011 #3 Skrevet 13. juli 2011 vær snill med. hver som i "hver eneste dag", "hver gang", "hver og en"
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 vær snill med henne Hver, er liksom hver eneste en, eller hver gang. Å være er noe en er eller skal være Så en skal alltid være snill, hver gang en må det
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2011 #5 Skrevet 13. juli 2011 Å være, og hver gang, selvsagt! Takk.. Jeg er ikke hi men har samme problemet, hehe.. Men har sånn ca å og og på plass
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2011 #6 Skrevet 13. juli 2011 Wow... Jeg er ikke norsk engang og jeg har aldri måttet tenke på dette. Det er jo selvforklarende. Samme med å og og - skjønner ikke at det går an for en person med norsk som morsmål å ha problemer med disse.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2011 #7 Skrevet 14. juli 2011 Da er det sikkert noe du synes er vanskelig som andre ikke synes er vanskelig. Og de lurer sikkert på hvorfor du ikke får det til- for det er jo såååå lett!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2011 #8 Skrevet 14. juli 2011 Å være - to be Hver - every Be kind to her Vær snill mot henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå