Gå til innhold

ul 15+4 uker, mulig å se kjønn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er mulig :)

Vi så tydelig kjønn når jeg var på tidlig ultralyd i uke 13!! :) Jeg venter en gutt da, og de er jo som regel lettere å se!!

Så du som er i uke 15 burde jo ha en ganske god sjanse til å se det, med mindre h*n ikke gjemmer seg :)

Her kan du se blogginnlegget jeg skrev etter min første ultralyd:

http://babygullet.blogg.no/1301078041_jeg_har_en_stor__spen.html

Så morsomt og lese innlegget ditt. Vi har nettopp bestilt en privat ul da det er hos en herlig jordmor som jeg vet kommer til å gjøre det til en fin opplevelse. Vet ofte de har dårlig tid på sykehuset og ikke alltid man får en blid og hyggelig jordmor som gjør den store opplevelsen unik. Gru gleder meg veldig og håper bare alt er bra, får vi se kjønnet er det bare en stor bonus:-)

varpå tidlig privat ul i uke 12-13 og da sa han at han trodde det var ei jente :) men kunne ikke si 100 prosent sikkert fordi det var litt tidlig... men var noe med en strek han så etter som gikk bortover og ikke oppover som tilsa jente :) så da bør det jo kunne sees i uke 15-16 :) spennende.

når jeg gikk me nr 2 fikk jeg vite at d va en gutt i uke 14 og d vistes kjempe godt... men derimot denne gangen har di problem me å se kjeønn i uke 24+6.. så da trur æ at d blir ei jenta... for d e vanskeligere å se om d blir ei jenta enn en gutt... kos deg kjempe masse på ul d e kjempe artig..

æ e så heldig at æ går te ul 1 gang i månden på sykhuset..

Jeg sitter her og vurderer om jeg skal bestille privat time til UL for jeg syns det er alt for lenge å vente helt til slutten av august.. jeg er så spent og så utålmodig på å få vite hvordan barnet har det og hvilke kjønn det er. Er på 13+2.

Har dere noen bra steder i Oslo/ Akershus dere kan anbefale meg? og hva koster en privat UL?

Er førstegangsfødende og vet veldig lite.. :P

Annonse

Vi fikk beskjed om at det var 90% sjanse for at det er en liten gutt når vi var på ultralyd i uke 13 =)

Jeg vil anbefale deg å dra på Spesialistsenteret for Kvinner på Jessheim, Han som jobber der er utrolig flink og tar seg god tid til å forklare hva alt er =) Samtidig fikk vi med en cd med nesten 30 bilder og 20 videoklipp og fikk se i både 2D og 3D :D

enig med mini90 :) dra til han på jessheim Martin lundring heter han, kjempeflink :) der vi var ihvertfall og han tar seg god tid og forklarer alt, og sjekker NØYE alt som er, har veldig godt rykte på seg og er veldig flink ;) vi var det i uke 12-13 og skal på ordinær ul nå i begynnelsen av august, så da ble ikke ventetiden så lang, pluss at det er veldig greit å få se med egne øyne at alt ser bra ut s langt med bebbisen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...