Gå til innhold

Ungen min på 10 mnd sover fra 1900- 0900, er det

Anbefalte innlegg

noen som er misunnelige?

Mitt problem er at hvis jeg sover for mye, blir jeg trøtt. Får begynne å sette på vekkeklokken tror jeg. Det er jo litt digg og starte dagen stille og rolig, kose seg med en god frokost, en kopp kaffe og en dusj.

Livet som mamma er herlig dere :)

Fortsetter under...

Jada, så heldige dere er... Ungen min sov aldri mer enn ca. 10 timer hver natt, og kanskje et par små dupper på dagen... Så jeg var konstant utslitt.. I tillegg til at mannen min ofte var lite tilgjengelig, og null familie i nærheten, og med et forferdelig vondt keisersnittsår... Så ja, dere er heldig, og veldig fint å gni det inn hos oss andre som ikke er fullt så heldige...

Dagens innlegg som får meg til å føle meg som en elendig mor som hadde null overskudd til barnet mitt...

Jeg har 2 barn som egentlig har sovet hele natten fra de var født. Og dette er faktisk sant. Fikk høre det var uvanlig at de sov første natten gjennom, og vet at det er virkelig uvanlig at dette varer ved. Misunnelig?

Herlighet, unger er ulike, og du er bare heldig.

Skal si deg at ene barnet mitt fikk påvist ADHD senere, og da er ikke livet som mamma like herlig lenger. En har ikke NOEN garantier i livet, og i dag sliter jeg ræva av meg for mine barn.

En vet lite når en har babyer og småbarn, selv hva som skjer. En vet bare ikke, og godt er vel det. For ellers hadde jeg tidlig lagt meg ned som ferdig med livet......

Annonse

Du er heldig, barn er like forsjellige som oss voksne:)

Nyt det:)

Jeg har 2 barn som har sovet rundt fra de var henholdsvis 2 uker og 5 uker gamle.

Begge la seg ca 19.00 og de sov til 09.00 neste morning.

Eldste har foresten alltid hatt et stort sovehjerte, og det har hendt hun har sovet til 10-11 om morningen en del ganger, en gang sov hun til 11.30..da ble jeg nesten redd! Og folk bare måper når jeg forteller dette, men er helt fakta:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...