Gå til innhold

dere på lavkarbo.. se hit, trenger svar på om det jeg har spist er ok.

Anbefalte innlegg

En grillpølse ( Ja, vet det ikke er optimalt men har vært på veien store deler av dagen så det var det beste jeg fikk til.)

3 hamburgere med ost,tomat, løk og isbergsalat som erstatning for brød ila dagen. Også har jeg drekki endel vann.

Er det greit ? Føler jeg bare blir feitere og feitere av dette her, hehe.

Fortsetter under...

Føler? Pølser og hamburgere og det er det liksom ...det er mat du blir feitere av det. Prøv å få i deg skikkelig mat, små porsjoner i løpet av dagen du. Nekter å tro det var det beste du fikk til. På veien finnes det mange myyye sunnere alternativer enn pølser og hamburgere.

Du kan ikke tenke sånn. Du har spist for lite og helt feil.

Hamburgerne har kanskje få karbs, men har de rett fett? Nok proteiner?

Uansett har du spist bare sånn mat, du må variere, du må få i deg fiber via grønnsaker og frukt. Du må få i deg mer variert mat enn pølser og hamburgere.

JA! herlighet da :) Jeg spiser variert ellers og spiser værtfall nok proteiner ifølge matprogrammet jeg bruker men i dag var en litt spesiell dag og lurer på om jeg har ødelagt lavkarbo "statusen"

hilsen hi :D

Første anonym har i alle fall ikke peil på lavkarbo, så mye er klart!

Pølsa var uheldig, men klart det går bra for kun en dag. Dette var absolutt ikke ille! Har du husket å telle karber i løk og tomat da?

Annonse

Jada, det du har spist er helt ok... Slapp av nyt livet...

Vil du virkelig leve livet som en slankeslave???

Hvorfor er du ikke glad i livet ditt?? Hvorfor torturere seg gjennom livet med knekkebrød og makrell i tomat, når alle skal dø en dag uansett?

DONT WORRY; BE HAPPY!!! =)

Første anonym? Jeg har svart en plass til - har kanskje ikke så peil på lavkarbo men såpass vet jeg at ei pølse og 3 hamburgere i løpet av en dag overhodet ikke er sunt og enhver kostholdsidiot vil kunne si seg enig. At det er greit for en dag har ingen betydning, for hun spør jo her inne og spørsmålet er jo virkelig på trynet i så måte da. Om man er dedikert kan man finne langt sunnere alternativer også på bilturer, evt. lage mat selv å ha med, butikker har frukt og andre sunnere alternativer, hamburger kan være en grei middag, men hun her har kun spist ei pølse og 3 burgere ...det er ingenting som skriker sunn kost av det.

Jeg kan lite om lavkarbo, men til og meg jeg ser at dette er helt på trynet.

Du spiser feil og for lite. Uansett kur eller ikke. Jeg hadde valgt å gå på butikken og kjøpt noe annet å spise. Ikke pølse og ikke burger.

Og jeg har heller aldri slanket meg......

Anbefaler mat fra www.spisdegslank.no om du skal spise lite karbohydrater.

Jenta spør etter råd fra de som kan litt om lavkarbo, så her var det mange som bare burde holdt kjeft i stedet for å komme med frekke lavpannede svar. Men det er jo typisk på DIB og BIM....

Anbefaler denne bloggen hvis du lurer på ting rundt lavkarbo, her fikk jeg et par tips når jeg prøvde å spise mindre karbohydrater.

http://lenabeatrice.net/

Hi her! Takk for svar :) Vet jo at dagen i dag ikke har vært optimal sånn lavkarbo sett men det ble litt sånn i dag. Var redd for at lavkarbo"statusen" skulle falle bort som sagt etter å ha spist dette!

Har værtfall ikke spist mer en ca 25 gr karbohydrater sammenlagt i dag men vet at hamburgere ikke er det beste å spise uansett :) Ellers så spiser jeg veldig variert.

Henter endel inspirasjon fra lena beatrice, ja. Flott blogg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...