Gå til innhold

burde jeg ta en grav. test!?

Anbefalte innlegg

Altså.

Jeg begynte på p-piller. 3 dager senere hadde jeg ubeskyttet sex.

8 timer etter det tok jeg en agrepille, og fortsatte på p-pillene.

Jeg har ikke fått mensen, men jeg er hyper sensitiv på alt p greier, så jeg mister stort sett alltid mensen.

men burde vel kanskje ta en test?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143398012-burde-jeg-ta-en-grav-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff.. bare overse nautene over her... Jeg skjønner meg ikke på sure bimkjerringer ihvertfall...

Og så til spørsmålet ditt.. jeg ville tatt en test ihvertfall=)så får du jo raskt svaret..men jeg tror det er liten sjans for at du er gravid, basert på den informasjonen du legger ved.

Lykke til uansett hva resultatet måtte bli!"

Annonse

Takk 22:15

Vet ikke helt hva jeg var ute etter av svar jeg, men noen litt beroligene kanskje :-)

Takk for svaret ditt iallefall :-)

Ja jeg tror sjansene er små, og håper virkelig ikke jeg er det...

Var alt for dum en kveld. Og tenkte ikke konsekvenser når jeg kom langt nok ned i vinflasken ;-)

Noen av dere damer her inne forbauser meg...

Føler dere at dere har det bedre med dere selv når dere svarer ubehøvlet til andre?

Gir det dere en syk glede?

Har dere aldri gjort en feil dere?

Beklager at jeg søkte noen beroligene ord.

Håper dere føler dere bra.

HI

=) Skjønner deg godt... Du får ta en test..så finner du jo ut om det er d svaret du håper på.

Mange her inne som er blitt gravide ved uhell osv.. Og igjen..overse disse trollene her på bim..enkelte tror forumet er til slik at de kan skrive hva de vil og være megabitchete..., Er tragisk rett og slett..og jeg håper VIRKELIG IKKE at noen av disse er noen jeg kjenner.. Blir i grunn skremt over hva folk får seg til å skrive...

Lykke til! =) Hilsen anonym fra i sted..

Takk 22:27!

Og ja, som du over her skriver, jeg håper heller ikke jeg har noen venninner som svarer så usympatisk og ubehøvlet som mange av disse damene her inne gjør.

Jeg lurer virkelig på hva det gir dem.

Stort sett så tror jeg at de svarer slik for å provosere, men det er jo synd når de svarer slik til folk som virkelig føler at de trenger noen støttende ord (nå tenker jeg ikke på meg selv)

Takk til dere som fortsatt har litt manerer ;-)

HI

Annonse

22:33

Takk :-)

Ser at det svaret om at jeg burde sterilisere meg var borte, og det var vel det eneste svaret som sved litt. det var liksom ikke godt å lese.

Men men, tror nok ikke jeg kommer til å be om beroligene ord her igjen på dumhetene mine ;-)

(ikke det at de skjer så ofte) Hadde ikke hatt sex på 10 mnd ved dette tilfelle, og ble litt vel revet med...

Men takk til dere som fortsatt har godhet i dere.

HI

*klaske panne* du har klaget inn et av innleggene?? Ser ikke ETT innlegg som overskrider noen grense. Ta en test, ikke ta en test - det er nok forsvinnende få her inne som kan svare med sikkerhet på det du spør om ang. helse. Jeg skjønner ikke hvorfor dere fortsatt spør. Her inne er vi jo alle bedrevitere!!

Jesus Christ... Meldte dere seriøst inn innlegget hvor det stod at hun burde heller sterilisere seg? Og det ble fjernet??!!

Men derimot det ene innlegget etter det andre om hvor mye man hater utlendinger, hvor mye man angrer på at man har blitt gravid, hvor mye man har lyst på abort osv. får stå??!!!??? Jeg er for første gang målløs...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...