Anonym bruker Skrevet 13. juli 2011 #1 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg har vært sammen med mannen min i snart ti år og hender seg i perioder at jeg blir betatt av andre. Det trenger ikke ha sammenheng med at det går dårlig med mannen min og meg, men at jeg trenger et lite "pusterom" fra hverdagen. Hvis man kan kalle det det. Jeg må også innrømme at i hodet mitt har jeg vært utro flere ganger, men aldri i virkeligheten. Jeg tror nok jeg har flørtet litt med disse mennene også, men ikke noe som er "verre" enn det jeg kan gjøre med jenter liksom. Og disse mennene har aldri visst at jeg har vært betatt av de. Dette er en av mine "verktøy" for å holde ut livet med samme mann. Dette høres nok forferdelig ut, men det jeg mener er at det blir litt ekstra spennende med mannen min igjen etter en slik "periode", fordi da ser jeg han på en annen måte etterpå. Jeg VET at dette er mannen jeg vil dele livet mitt med og han er verdens mest fantastiske mann og pappa:-) Bare så ingen misforstår, så er det ikke snakk om SMS, mail, facebook el. Bare litt flørting når vi treffes, som vi gjør gjennom andre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143397808-er-dere-damer-som-har-kj%C3%A6reste-alltid-s%C3%A5-prinsippfaste-og-trofaste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2011 #2 Del Skrevet 13. juli 2011 Er selv i etablert og gift, har fortsatt øyne og kan se at andre menn er kjekke, lar meg smigre og sjarmere og elsker ikke minst en god flørt i ny og ne. Er åpen og ærlig om det til mannen, og han er like ærlig med meg. Vi har et godt forhold og et fantastisk samliv, men det er rom for flørt og moro uten at vi blir sjalu eller usikkre på hverandre. Selv om jeg blir betatt av andre så er det ingen fare for at jeg forelsker meg i andre enn mannen, og som med deg så øker dette spenningsnivået og jeg gjennoppdager mannen min gang på gang, vi er som nyforelska flere ganger i året, har våre kjedelige perioder også, så da hjelper en uskyldig flørt, enten på en fest eller ute på byen, men det blir aldri noe mer enn flørt av det, vi vet hvor grensen går og holder oss godt innenfor den. Tror det er på den måten vi best unngår utroskap også, ved å være så ærlige og at vi gir hverandre lov og spillerom til å flørte litt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143397808-er-dere-damer-som-har-kj%C3%A6reste-alltid-s%C3%A5-prinsippfaste-og-trofaste/#findComment-143397832 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2011 #3 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg tror det du sier om å være ærlig med hverandre er viktig. Samtidig som vi har en regel om å ikke fortelle noe om våre flørter uten at den andre spør. Jeg er ikke alltid like interessert i å vite hvem min mann har flørtet med:-p HI Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143397808-er-dere-damer-som-har-kj%C3%A6reste-alltid-s%C3%A5-prinsippfaste-og-trofaste/#findComment-143397848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå