Anonym bruker Skrevet 13. juli 2011 #1 Del Skrevet 13. juli 2011 1. Er det noen som vet om noen spådamer/menn som har rett i det de sier? 2. Er det for sent å legge jenta mi på 19 mnd klokken 20:00-20:30 nå om kveldene? ( Hun sovner ikke før uansett hva jeg gjør ) 3. Hva trenger jeg til jeg skal i barnehagen? 4. Jeg er en rund jente, der det overflødige har spredd seg utover hele kroppen. Hvilke antrekk passer meg da? Skal på fest i helgen.. 5. Hva skal jeg gjøre dersom jenta mi på 19 mnd gjør noe hun ikke skal, jeg sier nei, og forklarer hvorfor, og hun gjør det allikavel? 6. Forslag til mat til en grøt, og skivelei jente? 7. Jeg aner ikke hva jeg vil utdanne meg til. Vet dere om noen "tester" jeg kan ta på nettet, som kanskje kan gi meg en liten pekepinn? 8. Dersom dere hadde hatt 18 000 kr i inntekt hver mnd, og bare hadde internett, telefon, billån og forsikring i utgift.. Hvordan ville dere ha brukt de pengene da? 9. Forslag til noe gøy jeg og jenta mi kan finne på i sommer? 10. Til dere som skal svare her, og har inntekt fra 800 000 + i året, hva jobber dere som? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143397757-10-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-alt-h%C3%A5per-noen-kan-svare/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2011 #2 Del Skrevet 13. juli 2011 1. Er det noen som vet om noen spådamer/menn som har rett i det de sier? Ikke jeg i alle fall... 2. Er det for sent å legge jenta mi på 19 mnd klokken 20:00-20:30 nå om kveldene? ( Hun sovner ikke før uansett hva jeg gjør ) Det er vel helt opp til deg? 3. Hva trenger jeg til jeg skal i barnehagen? Hva skal du i barnehagen å gjøre? Bør du ikke jobbe i stedet? 4. Jeg er en rund jente, der det overflødige har spredd seg utover hele kroppen. Hvilke antrekk passer meg da? Skal på fest i helgen.. Sort 5. Hva skal jeg gjøre dersom jenta mi på 19 mnd gjør noe hun ikke skal, jeg sier nei, og forklarer hvorfor, og hun gjør det allikavel? Si nei en gang til 6. Forslag til mat til en grøt, og skivelei jente? Skikkelig middag 7. Jeg aner ikke hva jeg vil utdanne meg til. Vet dere om noen "tester" jeg kan ta på nettet, som kanskje kan gi meg en liten pekepinn? Ligger en på NAV sine sider 8. Dersom dere hadde hatt 18 000 kr i inntekt hver mnd, og bare hadde internett, telefon, billån og forsikring i utgift.. Hvordan ville dere ha brukt de pengene da? Spart så mye som mulig 9. Forslag til noe gøy jeg og jenta mi kan finne på i sommer? Kommer litt an på hvor du bor. Strand og skogturer, bærturer og plukke blomster er gøy i den alderen 10. Til dere som skal svare her, og har inntekt fra 800 000 + i året, hva jobber dere som? Kan ikke svare på dette Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143397757-10-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-alt-h%C3%A5per-noen-kan-svare/#findComment-143397763 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2011 #3 Del Skrevet 13. juli 2011 1. Noen har vel rett, noen tar feil.. 2. Ikke om hun sover greit natten igjennom og du ikke har noen problemer med det. 3. Regntøy, støvler, utejakke, innesko, matboks, vannflaske. Bleier, våtservietter, 4. Aner ikke. 5. Tar hun bort fra situasjonen og avleder henne. 6. Nei, sliter med det samme selv. 7. Lurer på om nav har noen slike tester. 8. Huslån? Spart på bsu konto. 9. Dyrepark\gård. Besøke venner\slekt i andre byer. 10. Har ikke så høy inntekt. Er omsorgsarbeider. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143397757-10-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-alt-h%C3%A5per-noen-kan-svare/#findComment-143397772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2011 #4 Del Skrevet 13. juli 2011 1. Nei, spåing er mot min tro. 2. Hvis man står opp klokka åtte nesten morgen, er det helt greit for da har hun fått 12 timers søvn. 3. Vet ikke. 4. Svarte, teltlignende antrekk...:-) 5. Er det ikke litt tidlig å kreve full lydighet fra en 19-åring. Men kan kanskje si at "da blir det ikke DVD seinere". 6. Kan variere med kjeks og vafler (sunne sådanne, det går an å lage vafler med mye sammalt mel. Men ei tynn jente kan godt spise en bolle også.) 7. Du kan Google. "Hvilket yrke passer for meg?" 8. Kanskje spart til ny bil? 9. Ehhh. Samle og pante flasker?? 10. Advokat med egen praksis har over 800,000. http://www.dinside.no/100461/over-500000-kroner Flygere har over en million. Konsulenter sies å tjene veldig bra. Spesialister i helsevesenet kan tjene godt som innleide vikarer. Tunnelarbeidere tjener godt (innen veiarbeide). Professorer og overleger har det nok også bra økonomisk. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143397757-10-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-alt-h%C3%A5per-noen-kan-svare/#findComment-143397795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2011 #5 Del Skrevet 13. juli 2011 1. Er det noen som vet om noen spådamer/menn som har rett i det de sier? -Noen har rett,men jeg har aldri møtt en av de. 2. Er det for sent å legge jenta mi på 19 mnd klokken 20:00-20:30 nå om kveldene? ( Hun sovner ikke før uansett hva jeg gjør ) -Neida,om det passer best for dere så gjør dere dete 3. Hva trenger jeg til jeg skal i barnehagen? Tja,nisteboks,dress,cherroks,gode sko,oljedress 4. Jeg er en rund jente, der det overflødige har spredd seg utover hele kroppen. Hvilke antrekk passer meg da? Skal på fest i helgen.. -Dongeri,en tøff tunika og sko med hæl 5. Hva skal jeg gjøre dersom jenta mi på 19 mnd gjør noe hun ikke skal, jeg sier nei, og forklarer hvorfor, og hun gjør det allikavel? -Start på nytt og repeter igjen og igjen og igjen.Er du flink så har hun lært til 3-4 års alderen. 6. Forslag til mat til en grøt, og skivelei jente? -Med brød kan man variere pålegget.Men levser,grove muffins,salater osv.Samme som du spiser 7. Jeg aner ikke hva jeg vil utdanne meg til. Vet dere om noen "tester" jeg kan ta på nettet, som kanskje kan gi meg en liten pekepinn? -Nei,men de forskjellige skoler og muligens NAV har rådgiver e som kan hjelpe deg. 8. Dersom dere hadde hatt 18 000 kr i inntekt hver mnd, og bare hadde internett, telefon, billån og forsikring i utgift.. Hvordan ville dere ha brukt de pengene da? -Spart mest mulig 9. Forslag til noe gøy jeg og jenta mi kan finne på i sommer? -Stranden,teltur,skogturer,gårdsbesøk 10. Til dere som skal svare her, og har inntekt fra 800 000 + i året, hva jobber dere som? -har ikke så høy inntekt:-( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143397757-10-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-alt-h%C3%A5per-noen-kan-svare/#findComment-143397806 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå