Gå til innhold

Hva kan jeg forvente i lønni en 65% Nattstilling i kommunen som fagarbeider/hjelpepleier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er omsorgsarbeider på full ansienitet.

Fått tilbud om et vikariat på 65% og lurer så på om jeg skal takke ja, kommer litt ann på hva jeg kan forvente å få utbetalt.

Skrevet

Fagarbeider med null anseinnitet begynner på 286 000 mener jeg... Ca i allefall :)

Skrevet

Leste nå at du har full annseinitet :) gå inn på fagforbunde.no , der finner du oversikt over tariffen :)

Gjest Edemuli
Skrevet

Du vil nok få utbetalt 16-17000 i mnd, kanskje litt mer. Kommer litt ann på hvor mye du betaler i skatt og om kommunen du skal jobbe i har noe ekstra for de som bare jobber natt.

Skrevet

Jeg har 60% nattstilling med jobb hver 3.helg. Har ca 16000 i grunnlønn, 4500 i nattillegg, og 2000 i helgegodtgjørelse.Så 23-24000 før skatt vil jeg tippe.

Skrevet

3 jenter og en gutt: Hvor höy ansinitet har du da? Jeg fikk nettopp en stilling, 60% og de sa at det utgjorde ca 80% i lönn.

Skrevet

Takk for gode svar! :-)

Jeg har full ansinitet, og skal jobbe 3.hver helg pluss 8 netter i ukedager på 6 uker. 10t vakter fra 22-08.

Jeg har årslånn på 336400 (tror jeg, ikke langt unna ihvertfall)

Skrevet

Jeg har full ansinitet, men har en timelønn på 197 ser jeg her, pra en videreutdannelse. Ligger 20000 i året over grunnutdannelsen. Stemmer nok ikke helt med 80% lønn, nærmere 90 vil jeg si:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...