Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

-mpt-

Stemme de :-) å få billappen 1 år nesten fra mange andre å sånn :-) satse de posetive i desember er en ring på fingeren heller :-) hehehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker ikke 100% om det var deg, men tror det var du som spådde at det ville skje i sommer en gang, også er det er par som har sagt august. Så blir spennende å se :) Vet ikke om du spår i dag og, men du ser ikke noe kjønn vel?

Skrevet

~J+G~

Vippet litt over på august eg også, men klarte ikke å finne en mnd å se posetivt på.. Så juli mnd sa eg :P så ja inne september mnd er du gravid...

Var like mye som vil si negativ denne mnd som posetiv, klarte ikke å besemme meg helt der :P

Men får opp gutt på deg :) domminerer jenten du har fra før av? får opp ei jente også men rekner med du har ei fra før av (nicket) Og det går fra gutt jente gutt jente hele tiden :P Så mulig den jenten viser mya av seg selv men så kommer den gutten du har (som kan vere noe roligere enn jenten) og hoper seg sammen med en annen også lager en energi på lik nivå som jenten din gjør...

Skrevet

~Mamsen til AT:) *prøver igjen*~

Kjempe da kan eg si deg at du venter iallefall en jente om ikke så lenge :)

Fikk opp i går at det en ten skulle ta mer tid eller at dette hadde tatt en del tid....

Og at det skulle gå en stund før du ble gravid,men fra første prøve periode... Så kan komme tilbake til deg en annen dag å se da men innen dette året er omme er du gravid..

Skrevet

~dincene~

hei :)

Du må bare lende deg godt tilbake å nyte denne sommeren som er "rolig" til neste år har du en sikkelig guttebass som lager liv :D

Får opp juni mnd på deg (fødsel)

Skrevet

får du opp noe kjønn å dato jeg føder? termin 30 etter ul. men max 25 etter mine utregninger.

200483

Skrevet

Tusen takk! Har veldig veldig lyst at dette der skjer virkelig!!! ;)

Skrevet

Jenta jeg har er 4 år. Hun liker å bli sett, det gjør hun.

Gutten jeg har er 7 mnd, og rolig av seg, foreløbi iallefall. :)

Skrevet

Kan du se hvilket kjønn vi får?

Jeg er født 14 aug 1978 og har termin 8 feb 2012.

Skrevet

Har du tid til a se på meg. Har også laget eget innlegg. De siste dagene tror jeg har skjønt mye av mine egne ønsker. Vil det bli et barn nr 3, eller skal jeg være veldig fornøyd med de 2 øyenstenene jeg har klart å produsere så langt? Jeg er født 051176, på forhånd takk

Skrevet

Hei! Kan du se om jeg blir gravid snart, evt. når og kjønn? Jeg er født 24.03.89 :)

Mvh Anne Lene

Skrevet

Veldig facsinert av det overnaturlige, stor tro på det! du virker til vite hva du snakker om... er selv nettopp inseminert, klarer du se om jeg er gravid? født 171073

På forhånd takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...