Gå til innhold

Rundt dagene når egget fester seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe spes det kan være lurt å gjøre da? Noe man kan gjøre for å legge forholdene best mulig til rette? Eller er det som vanlig; å leve som ellers og prøve å glemme det litt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer på mitt eget innlegg, da jeg etter litt søk her har funnet svaret. Nesten i alle fall. Spørsmålet mitt kom av at jeg ble litt nysgjerrig på selve "festeprosessen".

Har ikke funnet ut om det er noe man kan gjøre akkurat de dagene. Men at man generelt bør være påpasselig med kaffedrikkinga. For mye kaffe/koffein kan visstnok føre til at egget ikke fester seg.

Da vet jeg det :)

Skrevet

hva er for mye kaffe, da? Jeg er nemlig helt grønn på det området...

men jeg drikker nå ca 1 kopp pulverkaffe daglig... (har den hele dagen, for har en tendens til å glemme å drikke, og må varme den opp i mikroen flere ganger) Hvis jeg luncher ute, eller noe sånt så tar jeg gjerne en kopp til.. men det er kanskje en dag i uka eller noe sånt.. ihvertfall nå om dagen..

Skrevet

Huff, må kutte ut cola da. Drikker altfor mye av det hver eneste dag.. Takk for tipset;)

Skrevet

Nei, hvor mye kaffe som er for mye..vet ikke. Men kan ikke tenke meg at litt kaffe gjør noe. Har ikke lest noe sted at man må kutte helt ut, bare kutte ned. Jeg drikker mye kaffe på jobb. Alt for mye, så må se om jeg finner substitutter her. Finnes f.eks mye god koffeinfri te der ute :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...