Gå til innhold

HVOR MANGE DAGER IGJEN ONSDAG 13. JULI??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har 2 dager igjen å er lei som få!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9 dager og kjeeeempelei. Hadde en MA i uke 13 nå i høst og ble gravid på første mens etter, så det kjennes jo ut som at jeg har vært gravid i over ett år.... :S Nå er jeg veldig klar til å få denne ungen ut sånn at jeg kan få være mamma til de barna jeg har og få klare å gjøre litt rundt her i huset.

Skrevet

29 dager til termin 11.08 :)

Er veldig klar for å få se gutten min!

Skrevet

47 dager her.

Så alt for alt for lite..

Skrevet

5 dager igjen til planlagt ks pga plavecenta previa. Gleder meg utrolig mye til å se gutten min selv om jeg ikke får føde vaginalt og mister den siste "gravid" måneden.

Skrevet

- 6 dager...

Skrevet

50 dager. Akkurat passe tid igjen til å gjøre alt klart ;)

Skrevet

50 dager, og lei.. (så altfor tidlig - VET det er lenge igjen!) :)

Skrevet

12 dager igjen og MEGALEI av å vagge rundt med et drittbekken..sava å vondt det er!. Vil se han nå!! :)

Skrevet

4 dager:)

Skrevet

6 dager og er ikke lei...koser meg fortsatt med magen, men gleder meg til å se lillegutt:)

Skrevet

1 dag på overtid...veldig klar og spent nå!!

Skrevet

Jeg har termin i dag. Uten at det ser ut til å ha noe å si..... Sist gikk jeg 12 dager over tiden, så jeg håper det går litt fortere denne gangen. Men, jeg nyter hver dag jeg har alene med første mann. Litt sørgmodig at vi snart må dele oppmerksomheten med en til.

Skrevet

92 dager igjen og er egentlig ganske lei for jeg har vært dårlig hele veien. Men samtidig er jeg absolutt ikke klar ennå, for vi har en del ting som skal ordnes de neste mnd. Men for meg har tiden til nå gått ganske fort, så jeg satser på det fortsetter sånn ;)

Skrevet

16 små dager...... :)

Skrevet

40 dager til termin, men barnet skal kanskje ut allerede nå veldig snart.

Skrevet

13 =)

Under 2 uker.... Hurra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...