Gå til innhold

I morgen fyller godgutten min 1 år så da flytter jeg ut, men kun for ca 13 uker,da

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jeg tilbake igjen:)

Har ikke fått tid til å skrive så mye de siste månedene pga en meget aktiv krabat, krevende tenåringer og et nytt svangerskap, men er ofte innom og leser.

I morgen blir det full bursdagsfeiring med masse gode kaker og pressanger:)

Ha en flott sommer:)

Stooor klem fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med 1 åring :)

Og ikke lenge til vi ser deg her inne igjen

God sommer til deg også. xx

Skrevet

Tusen takk:) Ses om noen uker, da har jeg fått jenta mi:)

Klem.

Skrevet

Gratulerer med 1 åring!! allerede.... tida flyyyr!!

God feiring og lykke til! Blir vel gøy og spennende med baby i hus igjen!

Så gøy med to tette!! :)

God sommer!! og ser deg her igjen snart!

Skrevet

Hei kjære Pusekatten min:)

Selv om du ikke er så mye inne her, så tenker jeg masse på deg:) Tiden flyr og disse små vokser til....synes ikke det er lenge siden vi satt med alle symptomene våre, alle opp- og nedturer, positive tester og vips så er de 1 år:)

Gratulerer så masse med dagen til Prisen, og ikke minst venter vi på Prinsessen:)

Varme klemmer fra oss to i Drammen:)

Skrevet

Åj, så spennende :) Blir ikke lang tid mellom di to yngste dine da :P Hvordan var det å bli gravid så fort igjen da?

Skrevet

Tusen takk alle sammen for flotte gratulasjoner:)

Nå sitter bursdagsbarnet og spiser frokost mens han leker med yndlingslekene sine som er biler:) Alt på hjul er gøy:)

Ja tenk på det Tiril, det er heeelt utrolig hvor fort tiden er gått, ikke lenge før du har en ettåring i hus selv:)

Å bli gravid så fort igjen har gått over all forventning. Må si jeg har vært heldig denne gangen og ikke vært for ille i bekkenet. Med alle de andre 3 kunne jeg knapt gå etter 4 mnd. Er i uke 28 nå og har litt smerter, men det går fint. Synes det var greit sålenge vi skulle ha en til å få dem tett slik at de får masse glede av hverandre og pga våres alder.

Ha en flott dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...