Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fytti katta så lei jeg er, trodde ikke det gikk an å bli sååå lei:/ Sa opp kontrakten med hybelbeboeren min forrige uke, men dessverre er det ingenting som tyder på at hun er klar for å flytte ut enda! Idag dro jeg på meg min samboers joggesko (får ikke på mine egne da bena er fulle av vann, og han bruker 4 str større enn meg - hans sko passer og det sier jo sitt) og la ut på en 2 timers gåtur, håpet at det skulle gjøre susen! Meeen neida, det eneste det har resultert i er et mye VONDERE bekken og en fortsatt bebodd mage:/

Termin er til mandag, og vet at det enda kan gå uker før jeg møter prinsessa, er bare såå langt mentalt IKKE forberedt på det! Legger meg hver eneste natt med et håp om at i natt skal det skje, våkner opp like skuffet hver morgen;) Det er vel sånn det er nå mot slutten vil jeg tro? Så skal det sies at jeg er ikke verdens mest tålmodigste sjel heller da(:

Måtte bare få ut litt frustrasjon her da jeg føler jeg har brukt opp "frustrasjonskvoten" til samboer,familie og venner!!

Og ja, jeg vet det er verdt det til slutt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...