Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 dager på overtid kom lille Max.

Skjønt lille og lille, han var 4600 gr og 54 cm lang, så antagelsene mine om at han var stor, stemte!

Det ble en lang omvei før han kom, 2 MA på rappen, masse blødninger, masse frykt og uro...Et langt svangerskap med det meste av plager. Men, nå er alt selvsagt som blåst bort!

Bare veldig stolt, glad, ydmyk og forferdelig lykkelig:-)

Grudde meg litt til fødselen, siden den forrige var litt traumatisk og lang.

Men, var kjempeheldig og det gikk så det suste!

La meg på senga mandagskveld for å se tv.

Pang, sa det og der gikk vannet!

Suste inn på badet, med gubben hakk i hæl.

Ringte føden mens jeg satt på do og lot det renne.

Fostervannet ville ingen ende ta, og riene kom kjapt.

På turen ned til sykehuset, som tar ca 15 min, gikkk riene fra 3 min mellomrom til 0........AU!

Tatt inn på fødestua, ulte å bar meg i senga, og fikk epidural som funket godt.

Kjente riene veldig bra selv med den, og fikk full åpning innen tre timer etterpå.

Jm var flink, ga meg medisiner mot blødninger, for ¨å få ut morkake o.l Ting som ikke funket sist.

Brukte kanskje 10min på pressinga, og det var herlig kontra 3 1/2 time sist...

Lillebror ble altså født på ca 4 timer, fra vannet gikk, til han var ute!

HALLELUJA!!!-drømmefødsel, og jeg er selvsagt verdens lykkeligste!!

Blødde altfor mye igjen, til tross for medisiner og 10 sting, men på rent adrenalin tripper jeg rundt her så frisk og fin som jeg ikke har følt meg på lenge.:-)

Nå skal jeg senke skuldrene og nyte lille, store nurket mitt og feire at en lang epoke på bim, snart er over.

Fødestøv sendes i tonnevis!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!!! Endelig var det din tur:) masse lykke til fremover med lille, store Max og takk for følge i vinter og vår! :)

Skrevet

Gratulerer så masse!!! :D kjæm snaaart etter... :P

Skrevet

Gratulerer :)) Kos deg masse med prinsen!

Skrevet

Så heldige dere er:) Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer, så velfotjent! Nyt babyen og hverandre!

Skrevet

Gratulerer så mye, endelig har det skjedd!!

Har fulgt litt med om noe skjer hos deg...

Nå hadde jeg termin i går og venter i spenning..borsett fra sterke kynnere ingen tegn enda..håper det tar ikke altfor mange dager igjen, har stor mage og kan ikke sove så godt om natten lenger..

Kos deg masse med lille Max, super fint navn forresten! Og flott at fødsel gikk så fort og relativt ukomplisert!

Kos dere i sommer....;)!

Skrevet

Herlige nyheter, gratulerer så mye:)

Koz dere masse med det "lille" miraklet deres....varm klem

Skrevet

Å endelig er du i mål :)

Gratulerer så mye med Max- flott navn (min yngste heter det). Her venter vi fortsatt på Axel og håper virkelig jeg kommer etter om litt.

Nyt tiden fremover og ha en flott sommer videre.

Klem

Skrevet

Gratulerer!

Fint navn!!!

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Så fin fødehistorie :) Kos deg med lillegutt :)

Skrevet

Ja, endelig var det min tur:-)

Og snart blir det din:-)

Selv takk for følge, har vært koselig med kontakt med flere "kjente" nick etterhvert inne her.

Håper du får en like flott fødsel som meg!!

Lykke til!

Skrevet

Ser du har termin i dag!!

-Håper fødselen din er rett rundt hjørnet, slik at du slipper å vente så lenge. For de ekstra dagene på overtid kan føles ubarmhjertige:-)

Heia,heia!

Skrevet

Takk, kjære Tirilgirl:-)

Her koses det i massevis, så godt og så etterlengtet!

Håper dere også har det like fint med Ole Kristian.

Hyggelig å høre fra deg, og den varme klemmen sendes herved i retur:-)

Skrevet

Skulle svare i rett rekkefølge, men det ble rot...

Denne var til Trultamora...

Skrevet

Og denne var til Anna75:-).......

Skrevet

Takk! Du følger snart etter:-)

Skrevet

Gratulerer så mye! :D Endelig! Kos deg masse med gullet!

Skrevet

Nei, nå gir jeg opp dette opplegget.

Skulle prøve å være flink å svare alle sammen, men alle innleggene mine havner i hytt og gevær, og det ble ikke enkelt å forstå hvem jeg svarer.....

Uansett, jeg er takknemlig for søte hilsninger, gode råd, tips, innspill, oppmuntringer o.l man har fått av alle her inne i den tiden man har "hengt" her inne.

Dagene går så raskt nå, når Max er kommet.

De fylles med masse kos og hele meg er fullstendig i "Max-land"(evnt ammetåka.....) Er helt fjernstyrt, glemmer det meste, men, gud så lykkelig!!

Har fått en skikkelig kosgutt, som er rolig og fornøyd og som elsker fanget og nærhet.

Gjett om dette blir en flott sommer!!!

Lykke til alle sammen, enten dere innen nå har rukket å føde, eller om fødselen er rett rundt hjørnet. Gled dere!!!!

Skrevet

Skulle vært en "liker" knapp her inne :) Kjenner jeg gleder meg!

Skrevet

Grattulerer så mye! :) Herlig å høre at det var en drømmefødsel og at alt sto bra til med lille :) Kos dere masse med baby

Skrevet

Kjære deg:)

Vi stor koser oss med verdens deiligste gutt på 8.5 mnd og snart 6. mnd korrigert:) han er over 9 kilo og det skjer noe nytt hver dag:)

Ser deg snart inne på Småtroll 0-1 år:)

varm klem fra oss i Drammen:)

Skrevet

Hei igjen Trønderline - og nok en gang GRATULERER!! Det ble en rask fødsel på deg også ser jeg, så deilig da. Håper dere koser dere masse med lille Max! Her i huset koses det masse med lille Norunn - som hun heter. Det er nesten så vi krangler om det lille nurket:)) Vi synes jo hun er sååå fin vettu.

Synd vi ikke fikk møttes på sykehuset da, men vi får det kanskje til senere? Når vi har kommet oss litt etter strabasene. Endelig kan vi nyte resultatet etter mange runder med nedturer:)) Og du verden det var vel verdt det!!

Husk du også - du har vært kjempeflink!!

Og jeg bør vel egentlig skifte nick jeg nå, men det er vel ikke sikkert jeg blir hengende her inne på bim framover nå...

Stooor klem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...