Gå til innhold

Min skrekk er å få ei jente....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min skrekk var å få en gutt.. Under fødsel sa jeg til jordmor.. "BARE DET IKKE BLIR EN GUTT" osv.. vel når babyen ble født sa jordmor: Du har fått en nydelig frisk baby, og la den på magen min... og vi knyttet oss sammen... så løftet jeg babyen opp og tittet på ansiktet, kroppen, armer og bein.. og så jo fort at jeg hadde fått en nydelig liten gutt.. Jeg følte kun masse kjærlighet for krabaten.. idag har jeg tre gutter og ei jente.. og må si at jeg er like glad i alle sammen <3

Altså, dette MÅ være et trolleinnlegg. INGEN ligger vel og kaver og ikke vil ha en gutt mens de føder vel??? Hva ville du gjort med han da - putta han inn igjen?

Skjønne at du prøve å være "støttende" og si oss at kjønn ikke spiller noen rolle, men du viser jo egentlig bare hvor teit du er/var.....

Tror nok at jormødre må være den yrkesgruppa som kommer ut for rarest folk.....

Annonse

16.47 her.. hvorfor er det dagens?? Hadde ikke sagt noe om dette i løpet av svangerskapet.. men når du ligger å føder, 18 år gammel, uten smertelindring overhode.. så sier man ting man kanskje i ettertid ikke er sååå stolt av. Uansett.. jordmor var flink, og fikk meg til å kjenne morslykke før hun fortalte kjønnet.. og jeg ble jo ikke skuffet, for han var jo sååå vakker.. skjønner ikke at det gjør at jeg må være gærn.. !!!

16.47 igjen..

Sa ikke dere ting under fødsel, som dere ikke ville sagt i ikke fødende tilstand?? Og nei, jeg fikk jo gutt, og ble glad i han... så nei, jeg ville ikke puttet han tilbake...

sukk.. glemte helt hvor prektige dere bim-damer er...

Hva har det med alder å gjøre? Vel ei jente på nettopp fylte 18 er vel kanskje noe mer umoden enn ei på 40.. Kvinnen på 40 vet vel at hun blir glad for hvilket som helst kjønn da det ikke er mange sjanser igjen for å føde flere friske barn..

Hva det har å gjøre med smertelindring.. jo vondere du har, des mer ufornuftig kommer ut av kjeften.

Trodde dere på bim her visste det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og igjen, er like glad i mine tre gutter som i jentungen. (som forøvrig er født som nr.2)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...