Gå til innhold

Skryt til mannen!! <3

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker bare å skryte litt av dere menn som er flinke til å ta vare på deres gravide partnere, for vi gjør det jammen ikke alltid like enkelt for dere.

Selv er jeg 12+5, og har frem til nå vært helt ubrukelig til ALT.

Ikke orket jeg matlukt eller lukten av kjøkkenet, så min kjære samboer måtte ordne all mat til oss.

Jeg har sovet bort mesteparten av tiden vi hadde sammen, men jeg hørte aldri en klage.

Nærhet, sex og kjærestetid har havnet lengst ned på behovspyramiden min, og jeg har gjentatte ganger beklaget at det er slik. Uansett så har jeg bare fått høre gode og kjærlige ting tilbake.

I 6 uker har min kjære levd i en forholdsmessig "ørken", og plutselig kom regnet. :-) Han ble sprudlende glad for å få mitt "gamle jeg" tilbake.

Da forsto jeg hvilken prøve han hadde vært igjennom, og mitt hjerte banket av stolthet.

Derfor vil jeg si til dere menn. Vi glemmer dere ikke, og vi setter så uendelig stor pris på alt dere gjør for oss i denne krevende tiden. Takk for at dere er tålmodige med oss, så lover jeg i det mminste å vise den samme generøsiteten ved en senere anledning.

Lykke til alle fedre og mødre! Husk at det er et lagarbeid, men noen ganger må man jobbe for 2. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143396885-skryt-til-mannen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...