Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes å huske å ha lest i en tråd at du gikk hos en flink gynekolog på Majorstua - og jeg bare lurte på om det var takket være henne at du ble gravid? Jeg har nemlig bestilt time hos henne, men får ikke komme før i slutten av oktober... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her :). Det er vanskelig å si om det er takket være henne men jeg kunne ikke hatt en bedre gyn! Jeg er 100 % sikker på at jeg får den aller beste hjelpen som bare er mulig å få!. Hun kan utrolig mye og hun kan begrunne det hun sier med forskning. Hun har et fantastisk vesen og jeg opplever at hun er fantastisk flink til å forstå situasjonen man er i. Sikkert på grunn av ferien det tok så lang tid før du fikk time men det er verdt å vente på. Masse lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar! Fikk du noen medisiner av henne, eller var det "bare" gode råd og en følelse av å bli forstått?

Jeg gleder meg veldig til å få time hos henne - er så lei av gynekologer som ikke virker som om de bryr seg (siden jeg har en sønn fra før, så må jeg liksom bare ta tiden til hjelp)

Håper formen din er bra og at alt er vel:)

Skrevet

Hvordan går det me deg gullis ? Har ikke hørt noe fra deg på en stund

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...