allimac82 Skrevet 13. juli 2011 #1 Skrevet 13. juli 2011 Jeg ser etter stilig sengetøy i størrelse 65X80, men synes det er vanskelig å finne. Noen tips? Har kjøpt ensfarget, men vil ha noe som er mer dekorativt siden det skal være i vognen. Ser lilleba har, men de er etter min mening svinedyre. Håper noen har råd om hvor jeg kan få tak i:) Camilla
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 13. juli 2011 #2 Skrevet 13. juli 2011 På kid, princess, barnas hus, reflex o.l butikka veit eg har sengetøy i den størrelsen :-) men utvalget kan vel variere fra butikk til butikk :-)
NostraStoria Skrevet 13. juli 2011 #3 Skrevet 13. juli 2011 Jeg var på KID i dag, de har ganske greie sengetøy til gutt og jente i den str. F.eks flanellsett til bare 80 kr. Der selger de også babyhåndklær og kluter til vasking og bittesmå jerseylaken til 40 kr. Syns utvalget til gutter var dårligere enn det til jenter, men slik er det vel overalt. Princess har også men mener det koster litt mer der.
thimi86 Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 Jeg har heller ikke funnet noe sengetøy jeg liker noe særlig, så jeg reiste på stoff og stil å kjøpte stoff til sengetøy og gardiner til barnerommet.. :-) kos å ha noe å dille med fremover:-)
kine Skrevet 13. juli 2011 #5 Skrevet 13. juli 2011 Jeg har kjøpt et kult et fra Blafre design med blå elefanter på til å ha i vogna, det kosta 400 spenn og er dyrt. Men dette er nr 2 og jeg trenger ikke kjøpe så masse nytt denne gangen, så unna meg (han) et dyrt sengesett;) ellers er det salg på lilleprinsen....katvig sengetøy er også veldig fine )
allimac82 Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2011 Takk for gode tips. Har kjøpt flere sett i katvig og ett i retrostil fra lilleprinsen, men finner ikke noen sengesett der som passer for den minste dyna(65X80). Å sy selv er også en god ide:)
allimac82 Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2011 Blafre sitt var kjempefint, men det samme problemet der og det at det ikke passer til vogndyna da baby størrelsen er 80X100.
kine Skrevet 13. juli 2011 #8 Skrevet 13. juli 2011 Blææh det hadde jeg jo ikke tenkt på da:/ det er jo for stort for vogndyna :/ enten det eller så må jeg ha 80x100 dyne i vogna, men det blir kanskje noe stort.... det var kjedelig...jeg vil ha et kult sengesett til vogna!!
playground princess Skrevet 13. juli 2011 #9 Skrevet 13. juli 2011 Liker du enkle og "pene" eller med figurer/tekst?
Alida*Englebarn Skrevet 13. juli 2011 #10 Skrevet 13. juli 2011 Kanskje kjøpe stoff å sy selv, enkelt:-)
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 14. juli 2011 #11 Skrevet 14. juli 2011 Hei! Jeg får jente og har kjøpt lilla dyne/ putetrekk med ugler på jysk ( kjøpte stoff i samme til ammepute) fått masse kompl til det. Også kjøpt et med lilla( forskjellige lilla toner og limegrønn) morsomme katter fra Hansen og dysvik ( kostet 69 kr ) begge trekkene finnes også i juniordyne samt minste lykke til jakten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå