Gå til innhold

nå har hun ikke vært her på ei uke....

Anbefalte innlegg

Har ei svigermor som er helt ekstrem med å komme på besøk(hver dag), har skrevet om det før her, naboer, føler vi blir overvåket hvert sekund av dagen. Dere rådet oss til å flytte...husker?:P

Nå sa jo mannen min ifra at JEG syntes det ble for mye(fegis, han mener jo også det, men men), da sa hun at da fikk han ta med barnet dit da, men da sa mannen min at hun kunne vell komme på besøk, men ikke HVER dag!

Nå har det gått en uke uten besøk.....:P hun bare går forbi her.....må innrømme at det har vært deilig å ikke "være på vakt" hele tiden, men hun er sikker sååå fornermet...

hadde dere tatt kontakt med henne eller ventet?:)

Fortsetter under...

Annonse

Hun er snurt selvfølgelig og har fått stoltheten sin såret. Hun vil sikkert ikke komme før du inviterer. Hev deg over hele vinne /tape greia og inviter til vafler og kaffe om en ukes tid:)

Det kommer til å gagne dere alle, og dere vil joikke at det skal gå for lang tid heller, til slutt er det gått så lang tid at alt blir unaturlig.

Da synes jeg det er på tide at du ber henne over på kaffe! Hun går sikker å venter å invitasjon. Hadde jeg vært henne hadde jeg ikke gått før jeg hadde fått en hvertfall. Det er du som styrer besøkstiden nå!

Sånn blir det sikkert fremover også, du ber henne over før hun føler det er trygt å komme. Så skal du se at det sikkert dukker opp invitasjoner fra henne fremover også, når hennes sårhet har lagt seg =)

På tide å be henne over på besøk, da vinner hun ikke men du har satt en standard for hvor ofte du synes det er ok med kontakt/besøk.

På slutten av besøket sier du at dere snakkes nå en dag og så sees dere vel en gang til uka eller noe sånt.

Ikke la henne gå og surmule og trasse med å holde seg unna. Vær den voksne. Inviter henne og se om ikke kontakten deres i hverdagen normaliserer seg. :-)

Det er jo du som skal ta kontakt for det var jo dere som ville ha pause.

Hadde venninnen din sagt hun trengte tid for seg selv hadde jo du ventet til hun tok kontakt igjen eller hva?

Jeg hadde bedt henne på kaffe i helga. En uke er lenge når hun er vant til å se dere hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...