Gå til innhold

Tips for å få sove lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle skriver at de anbefaler alle å sove nå på slutten av svangerskapet. "Sov så lenge du kan, nå som du kan!"

Problemet mitt er at jeg blir så stiv i ryggen av å ligge og å sitte. Må ut og gå, opp og stå og strekke og tøye hele dagen for å ikke bli stiv. Nå har jeg to uker ferie og prøver å sove hele tiden. Men når klokken slår 8.30 har jeg allerede vært oppe for å tøye flere ganger og klarer ikke ligge mer.

Jeg har forsøkt massasje, varmeputer og pute mellom bena.

Har du noen tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette vil jeg også gjerne ha tips om. Jeg la meg riktignok halv elleve i går, og fikk en natt uten å våkne (fantastisk!). Men er det nødvendig å våkne kl seks og ikke få sove mer da? Jeg har til og med barnefri! :)

Å sove på dagtid er nytteløst...

Skrevet

lettere sagt enn gjort gitt!!! jeg våkner minst en gang i timen fra jeg legger meg, må på do ...

så jeg er oppe alt ettersom når jeg legger meg, 24, 1, 2 , 3, 4 , 5 , 6 og så er jeg heldig så sover jeg kasnje et par timer på morgengry i strekk...

noen ganger går det ikke en time engang :-(

så på dagen sover jeg hvis jeg føler for det, jo mer jo bedre, har væært så trøtt i det siste, bare sover,.. men litt bedre nå de siste par dagene...

stiv og støl og vondt å ligge ja, veksler mellom seng og sofa hele tiden her, og sengeputa er med overalt haha.

ikke så mange tips å komme med jeg da, annet enn masse gode puter, kosetid m tv/film/bok/god mat når man ikke orker annet og sove når man får til :) lykke til, :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...