Mamma i lykkerus Skrevet 13. juli 2011 #1 Skrevet 13. juli 2011 Alle skriver at de anbefaler alle å sove nå på slutten av svangerskapet. "Sov så lenge du kan, nå som du kan!" Problemet mitt er at jeg blir så stiv i ryggen av å ligge og å sitte. Må ut og gå, opp og stå og strekke og tøye hele dagen for å ikke bli stiv. Nå har jeg to uker ferie og prøver å sove hele tiden. Men når klokken slår 8.30 har jeg allerede vært oppe for å tøye flere ganger og klarer ikke ligge mer. Jeg har forsøkt massasje, varmeputer og pute mellom bena. Har du noen tips???
Billie Jean Skrevet 13. juli 2011 #2 Skrevet 13. juli 2011 Dette vil jeg også gjerne ha tips om. Jeg la meg riktignok halv elleve i går, og fikk en natt uten å våkne (fantastisk!). Men er det nødvendig å våkne kl seks og ikke få sove mer da? Jeg har til og med barnefri! Å sove på dagtid er nytteløst...
*julybirth* Skrevet 13. juli 2011 #3 Skrevet 13. juli 2011 lettere sagt enn gjort gitt!!! jeg våkner minst en gang i timen fra jeg legger meg, må på do ... så jeg er oppe alt ettersom når jeg legger meg, 24, 1, 2 , 3, 4 , 5 , 6 og så er jeg heldig så sover jeg kasnje et par timer på morgengry i strekk... noen ganger går det ikke en time engang :-( så på dagen sover jeg hvis jeg føler for det, jo mer jo bedre, har væært så trøtt i det siste, bare sover,.. men litt bedre nå de siste par dagene... stiv og støl og vondt å ligge ja, veksler mellom seng og sofa hele tiden her, og sengeputa er med overalt haha. ikke så mange tips å komme med jeg da, annet enn masse gode puter, kosetid m tv/film/bok/god mat når man ikke orker annet og sove når man får til lykke til,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå