Gå til innhold

Dersom dere skulle føde på abc avdeling, kunne dere tenke dere at mannen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fødte på vanlig fødeavdeling, og det var akkurat det sambo gjorde, på begge fødslene.

Kunne ikke ønsket meg bedre følge på fødselen :)

(Skjønner meg ikke på de som vil ha mamma/svigermor med på fødsel. Men det er bare meg, det da)

Jeg ville ikke hatt mannen i badekaret sammen med meg. Når jeg føder liker jeg å være i "fred", men altså han skal for all del være tilstedet. Trenger han som en støtte, men vil ikke bli tatt på, hehe

Annonse

Nei, å føde er noe griseri. Vil ikke ødelegge all romantikken mellom oss med å tvinge han til å dele det guffevannet med meg. Han skal få lov å sitte ved siden av meg taste på iphonen sin og holde kjeften som tidligere.

Tror kanskje ikke du vil ligge like behagelig om du har mannen sammen med deg oppi badekaret. Jeg ville prøvd å ligge der alene først, så kan du invitere mannen oppi senere om du vil..,

Ikke faen om gubben får være der når jeg føder. Makan til griseri, tror han hadde besvimt.

Tenker jeg gjør som sist jeg, hiver ut alle utenom de som MÅ være der. Stor i kjeften og enda verre temperament som ikke akkurat egner seg til tilskuere når jeg har vondt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...