biemamma med biegutt Skrevet 13. juli 2011 #1 Skrevet 13. juli 2011 Fikk dere en såkalt "festedipp"? Tempen min sank igår 8 dpo og steg igjen idag... Er det håp for at jeg har blitt gravid tror dere??
frkromo Skrevet 13. juli 2011 #2 Skrevet 13. juli 2011 Hei, Jeg hadde tre dager med dropp under coverline da jeg ble gravid, men jeg mistet da i uke 6, og da falt temperaturen drastisk over flere dager, så jeg visste da at jeg hadde mistet.. Men vi er nå i vår 1 pp etter SA, og venter tanta i dag, i følge temperaturskalaen.. dette vet jeg da jeg hadde et stort tempereaturfall i dag, en tanta har ennå ikke dukket opp.. håper på at falle skyldes noe annet.. har vært syk med feber i en uke nå, i går var første feberfrie dag.. startet på penicillin.. skal teste i morgen tidlig tenkte jeg.. blir liksom ikke helt klok på denne temp målingen, selv om den har vært korrekt alle andre månder. Tanta har kommet som den skulle da.. Du får bare krysse fingrene for at det går bra.. legger du inn tempen på nett, eller krysser du bare ut selv?
Metti er håpefull Skrevet 13. juli 2011 #3 Skrevet 13. juli 2011 Jeg hadde en dipp ja men me gradvis stiging etterpå. Da lå den 0.10-20 over normalen
biemamma med biegutt Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2011 Tmepn min steg igjen idag. Men har ingen verdens symptomer. Så TR dukker vel opp om ikke så lenge gitt. Hadde dere noen symptomer 10 DPO?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå