Gå til innhold

Dere som har væært sammen med mannen deres i mange år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke om vi har vært sammen så leeenge, men 9 år:)

Veldig opp og ned på sex fronten, vi er ganske samkjørte når det kommer til hvor ofte. Alt fra 2 ganger i uka til 1 mnd i mellom:)

Har nettopp fått baby og er førstegangs begge 2;) Så begge har tankene litt andre steder for tiden;)

Vi har vært sammen i 18! år. Vi har sex ca en gang i uka, kun for mannen min sin skyld.. Jeg har desverre ingen behov og skjelden lyst, men jeg elsker mannen min Som regel gir han meg oralsex til jeg får orgasme, hvilket går ganske fort, og litt klining når lysta har kommet. De gangene det har vært fort og gæærnt har vært hvis vi har hatt en kjærestetur uten barna en vei ;)

Vi har vært sammen i 7,5 år, men vet ikke om det mange nok? ;)

Har uansett fantastisk sex med oralsex og kos og alt som hører til. Har sex alt fra 1 til 4 ganger i uke, litt avhengig av når vi får tid, men planlegger alltid å ha sex minimum 1-2 ganger uka. Med 2 små barn, så må det noen ganger planlegges, ikke alltid man får tatt det spontant:)

Vært sammen i 12 år. Er nå høygravid med nr to og har for tiden null sexlyst, men vet det retter seg etter fødselen. Normalt har vi sex 3-5 ganger i mnd. Blir ofte ganske likt hver gang. Litt kloning og kos, han gir meg ofte oralsex for å få orgasme, sjelden jeg gir ham. Vi er fornøyde begge to med sånn som det er!

Annonse

Vi har vel ganske vanlig sex. Det varierer veldig det med forspill, noen ganger er det rett på sak. Andre ganger er det masse kosing, taing og å se på hverandre, tilfredsstilling med hånd o.l. Kyssing. Det varierer hvor ofte, i det siste hver dag, men som regel så blir det 4 ganger i uken om jeg skal si noe ca. Vi er begge glade i sex med hverandre og vi er ikke sjenerte kroppsmessig, da tenner man fullt. Vi har vært sammen i snart 5 år.

Vi har vært sammen i 11 år, har tre barn sammen og venter det 4. Har vanligvis sex ca 1 g pr uke, men når jeg er gravid har jeg kjempelyst på sex hele tiden (!), så nå blir det så ofte vi har mulighet, hehe. av og til er det rett på sak og ferdig med det, men som regel har vi lange forspill, leker oss og tester ut nye ting (ja, finner forts på nytt etter så mange år), oralsex, fingring etc. har også prøvd analsex, men det likte han bedre enn jeg, så det blir nok ikke så ofte. når vi har drukket litt er sexen røffere enn når vi er edru, så vi får dekt opp alle behov syns jeg. vet at det blir tørkeperiode etter fødselen da, sånn har det ihvertfall vært med de andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...