Gå til innhold

Verden er ironisk....

Anbefalte innlegg

Noe må det jo være som gjør at hver eneste gang guttene faktisk har samvær med faren sin mer enn ca 24timer, så blir mor syk!

Her har jeg gledet meg til kunne være bare meg og ha masse kjærestetid med samboeren og hvem ligger her å hoster så jeg tror lungene mine hopper ut snart?! Jo jeg selvfølgelig!

Gode råd mot djevelhoste motas med takk, cosylan funker ikke desverre og det irriterer meg!

Det positive er at jeg har bare meg selv å tenke på nå når jeg ligger her og ikke får til en dritt! Og at jeg har en samboer som gladelig helt av seg selv rydder og vasker her, noe som virkelig er gull =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143396051-verden-er-ironisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel Murphys lov som gjør at du blir syk.Murphy er teit og burde ikke fått lage en lov:-O

Mot djevelhoste anbefaler jeg to ting:noskapin tabletter (kjøpes på apotek) eller hjemlaga solbærtoddy ala meg.

Litt solbærsirup i bunnen av en kopp

Fyll opp med varmt vann

Hell i MYE så sterk brennvin som mulig.

Om det ikke hjelper på hosten,så blir det ihvertfall morsomt å være syk:)

Brennevin er en fin fin ting ja! Og det er jo morfin i cosylanen så jeg har det egentlig litt morsomt fra før av =P

Det mindre fine er at nå ligger samboeren min her sammen med meg også. Nesten 39 i feber på oss begge to gitt, men heldigvis ikke hoste på han (enda... bank i bordet). Håper det går over snart for jeg blir så forbaska rastløs av å ikke klare å gjøre en dritt!!!

Hybelkaninene lever gode dager her i huset for tiden altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...