Gå til innhold

Har dere tenkt på no navn enda da jenter? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt for å tenke på NOE annet enn symptomer, spotting og menssmerter :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) vi har gått og ventet på denne graviditeten i snart fire år så har hatt god tid til å finne navn. vi har fra før av en jente som heter Anna. blir det en jente til skal hun hete Lilly og gutt blir det Aksel. helst skulle jeg sett at en eventuelt gutt skulle hett Levi men det er mannen helt i mot;P

Skrevet

Vi har kun tenkt på jentenavn, eller mer riktig; blitt enig om jentenavn.

Da tar vi fornavnet til samboerens mormor og mellomnavnet til min mormor.

Anne Mathilde :o)

Synes guttenavn vanskelig å tenke på, hm.

Skrevet

Kjempe fine navn :) Ja jeg har selv hatt litt tid på meg.. 3 år nå i juli :-S Endelig var det vår tur :D

Men har jo byttet litt mening etterhvert også..plutselig heter jo annenhver unge i barnehagen det jeg har tenkt på tidligere. Da er det lite aktuelt :)

Jeg syns Linus er fint, ganske svenskt navn tror jeg..

Og Oline (som alle jeg har nevnt det for syns er stygt :-S)

Leander og Oleander er også alternativer.. Dette er skikkelig vanskelig. H*n skal jo tross alt ha navnet hele livet :P

Skrevet

Linus er kjempe fint.. men ja veldig svenskt som du sier. Jeg er halvt svensk så kjenner noen som heter Linus pluss ene katten fra barndommen hadde også det navnet, så derfor er det ikke så aktuelt for meg, selv om det er nydelig. Har tenkt på Emil, Theo, Mio eller Oliver. Jentenavn er bla Ella, Emina, Mathea, Olivia, Emily og favoritten min Amanda =) Men klart man finner alltid nye, og når plutselig fire stk i avisen blir døpt med en av navnene man har tenkt seg, er det litt kjedelig. Men det vil jo alltid være noen med likt navn føler jeg, så an må vel bare gå etter hva man liker selv =)

Skrevet

Selvsagt er navn tenkt på;) vi har ei jente fra før med navnet Sunniva,så må jo klinge litt til det syns jeg... Jeg ba sambo skrive en lapp med 3 jente-og guttenavn,og jeg gjorde det samme... guttenavnet blir nok sebastian,men til ei jente aner vi ikke... Jeg liker godt olivia og aurora mens sambo liker Oda og Sofie... Men vi blir nok enige tilslutt;)hehe

Skrevet

Syns det blir vanskeliere jo mer jeg tenker på det.

Er så mange av de fine navnene som alt er opptatt i familien, det er ulempen med å ha 17 fettere og kusiner og være nest yngst og 28 år og venter første.

også er det navn som i utgagspunktet er fine, men jeg kjenner folk som heter det som absolutt ikke er hyggelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...