Gå til innhold

Hjelp! Noen forslag til fine jentenavn???

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke peiling på hva jenta i magen skal hete! Liker veldig godt Lykke og Vilja.. Men tar gledelig imot forslag for jeg er helt tom.. syns det er lettere med guttenavn.

Har en gutt fra før av som heter Lukas.. Vil ha et litt mer spesielt navn denne gangen :)

Fortsetter under...

Syntes Othilie er veldig fint:) Emilie, Amalie, Amanda, Talleah skal søstern min ha hvis de får jente, Er så mange fine jentenavn:)

Lukas er kjempefint:) Vi venter gutt denne gangen også. Syntes guttenavn er kjempe vanskelig:) Har du noe fin forslag du vil dele tar jeg gjerne i mot:) Samboer sier bare nei til alt, og har ikke et eneste forslag selv.

Jenta mi heter Ronja Emilie og lille i magen heter Rikke Marlen :)

så de er de fineste navnene synes jeg :)

Lykke er et veldig fint navn. var inne på tanken selv denne gangen, men det passet ikke med Ronja og klaffet ikke helt i meg heller :)

Annonse

Annonse

Mange gode foslag. Vår jente het Josefine:) Og får vi jente nå blir det Pernille:)

Andre navn: Amanda Johanne

Petra Oline

Mathilde

Lykke Emilie

Therese

Thale

Maud

Othelia

Bare fantasien som hindrer deg, selv er jeg glad i de gamle navnene, som var mest vanlig før:) Spennende og gå tilbakei slektsbøker og se hva tidlig 1900 talls slekt het:) Uten at vi visste det og etter at vi hadde gitt Josefine navn, fant min bestefar fram bildet av min tipp tipp oldemor som også het Josefine, skummelt og se at man selv faktisk ligner på disse menneskene man aldri har møtt liksom. :) Lykke til i navneferden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...