Gå til innhold

MAGICA FRA TRYLL!!

Anbefalte innlegg

Vi er klar over at du er ei gammal kjerring på godt over 40 år, som har x antall barn, og kjempe masse erfaring, og du kunne sikkert vært mammaen til flesteparten av oss her inne!

MEN, du trenger ikke svare frekt og nedlatende på alt vi "unge" førstegangsmammaer lurer på! Det er lov å lure, det er derfor vi bruker dette forumet. Skal du svare folk, kan du gjøre det på en ordentlig måte, og ikke sånn ovenpå og hoven måte.

Over og ut..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143395944-magica-fra-tryll/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei:) Jada, jeg er over 40 og har x antall barn. Mye erfaring om litt av hvert har jeg også:) Men beklager virkelig at jeg har virket nedlatende og som ei sur gammal kjærring. Hadde vært kjekt å vite hvilken tråd dette gjelder, så jeg kan gjøre noe med det. Er ikke vant til å få sånne tilbakemeldinger til vanlig, så dette var jo litt trist synes jeg...

Det gjelder stort sett de fleste svar på innlegg du har skrevet på småtroll0-1 den siste tiden.

Det er grusomt irriterede for oss førstegangsmammaer, som kanskje lurer på dumme spm i dine øyne.

Greit du har mye erfaring, men det betyr ikke at det som er rett for deg eller dine barn, er rett for andre eller andres barn/babyer.

Alle er forskjellige, og det burde ei med så mye erfaring som deg vite.

hi

Annonse

Man skal lvel heller ikke behøve å være flau for å dele sin erfaring? Det er ihvertfall det som er tanken min når jeg skriver et svar. Regner jo med at de som spør ønsker ulike tilbakemeldinger, selvom man ikke nødvendigvis er enige. Du kan jo bare velge å overse svaret mitt, eller f.eks gi direkte tilbakemelding i samme tråd. Og så hadde det kanskje vært greit om du snakket for deg selv. Det kan jo være det er noen førstegangsmammaer som synes svarene mine er ok..... Men som sagt,-skulle virkelig ønske du sa ifra med en gang i tråden det gjelder, så er det litt lettere å se hva du mener....-Så får jeg jo en mulighet til å svare direkte, kan jo være det er en misforståelse eller hva som helst...Ha en fin dag!:)

Forstår ikke hvorfor det skal være nødvendig å komme med personangrep her inne, og i ovenikjøpet anonymt.

At HI er uenig i Magicas tone, eller eventuelt hennes råd og hennes erfaringer, får vel være HIs private sak som kan tas om med Magica i en PB.

Trodde for øvrig at folk som skrev her inne var interesserte i å få flere synspunkter på saker og ting, og også flere råd å velge mellom.

Å oppdra barn er ikke svart/hvitt, vet du!

tror mange førstegangsmødre og mødre generelt i den nybakt mor fasen, er litt vel følsomme og kanskje tar det noen skriver som noe annet enn det det er, altså det er ikke alt som er ment som kritikk som skrives her inne.

De fleste her inne har lyst til å dele sine erfaringer og man synes ikke selv man vet best eller er bedre enn alle andre selv om man har et eller flere barn, man vil bare hjelpe :)

Så jeg tror kanskje HI er litt følsom, men det går over .)

Hilsen en annen "gammel" travhest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...