Indigo 08-10-13 Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Bare nysgjerrig:) Ammer fortsatt en matglad og stor gutt, men etter introduksjon av fast føde ved 5 mnd, så har interessen for pupp vært dalende. Nå ammer jeg morgen, kveld og natt. Nattmåltidene (i snitt 2) skal bort om ei uke da jeg straks starter arbeid. Så da blir det bare morgen- og kveldspupp igjen. Gutten tar forøvrig pupp velvillig iløpet av dagen om jeg ammer liggende i senga på mørkt soverom... Men synes det er en "dårlig vane" så tilbyr han i stua eller andre steder, men da har han aldri tid til å die, så mye annet spennende som skjer..
pytten Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 Min er nesten 9mnd og jeg ammer morgen, midt på dagen og før leggetid. Tenker å kutte ammingen midt på dagen når jeg begynner og jobbe, så regner med å amme morgen og kveld en stund fremover til mor og baby ikke føler for amming lenger.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. juli 2011 #3 Skrevet 12. juli 2011 Lilleloppa er 9,5 mnd gammel nå, og pupp er ikke så fryktelig interessant lenger nei.. Men hun ammes ca 2 ganger iløpet av dagen, og 1-2 ganger iløpet av natta. Så i snitt får hun vel pupp ca 4 ganger per døgn nå for tida:)
Wopi Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 Min lille jente er 10 mnd og får pupp kveld, morgen og en gang i løpet av dagen. Nattmåltidet har vi (hipp hurra) klart å avvenne henne med!
Indigo 08-10-13 Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2011 Ganske vanlig at pupp ikke er så interessant lenger altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå