Gå til innhold

spåjenter :) ny vri :) :) se hit liiiitt :)

Anbefalte innlegg

tror jeg har fått min første tr på kjempe lenge, jippi <3 <3

kan dere se om jeg får el denne mnd??? :) og når? :)

dette er så rart, dere har spådd meg gravid i juli/august/september :)

kanskje dere har rett hvis det nå er tilfelle at tr is back :) :)

Fortsetter under...

det tørr jeg ikke en gang å håpe på :)

for å si det sann så har jeg vel kanskje mistet håpet litt på at det skal komme av seg selv, selv om det ikke er noe galt med kroppen egentlig :S

muligheten for festeblødning er der :)

jeg hadde ikke mens på 4 mnd, begynte og spotte litt, tenkte at nååå kommer tr, men 3-4 dager etterpå var det en steeerk positiv test som lyste mot meg :) så en vet aaldri :) jeg ville ventet til rett over helgen, og tatt en test ;)

å det tørr jeg ikke håpe på lenger hehe. er ikke første gangen det her :S

så er vel bare til å vente,kan jo hende jeg våkner med ømme bryster og småkvalm hehe. har time hos legen i august,så om det ikke går nå så går det vel snart <3

Annonse

hehe ja jeg veeeit :P men klarte ikke å vente til i dag skjønner du :P så hvis jeg klarer å holde meg å ingen ting skjer så skal jeg vente til den 2august. da skal jeg uansett til legen. hvis jeg klarer å vente da :P

lenge har du prøvd da -mtp- ? :)

er det sann at du kan lese eller legge kort på andre men ikke deg selv?

synes dette er utrolig spennende se :)

ved juletider så var jeg innmari syk, lungene kollapset osv. da fikk jeg nr til en mann som hadde en helbredene effekt ble jeg fortalt. helt ut av det blå sa han at jeg hadde noe inni magen min å da var jeg faktisk gravid hehe men mistet 2mnd senere. men uansett,det var helt sprøtt :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...