Gå til innhold

Lille frøken perfekt...

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på Lille frøken perfekt på FEM og lurer litt på, om dette hadde vert en konkuranse som var tilgjengelig i norge om det var noen som ville meldt på ungene sine?

Jeg selv hadde aldri gjort det, synes det er ett helt forferdelig konsept...skjønnhetskonkuranser som små barn, men egentlig bare for mødre som vil leve gjennom de...blir litt kvalm rett og slett...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143395729-lille-fr%C3%B8ken-perfekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde det garantert, det finnes nok av småfeite mødre som aldri fikk sjansen til å oppleve det selv, og dermed vil leve drømmen ut gjennom ungene, her i Norge også.

Det jeg reagerer sånn på er at foreldrene til disse småjentene er i overkant stygge, og så har de fått så skjønne barn (selv når de ikke er oppdollet.)

Annonse

Ville aldri i livet gjort noe sånt selv, men har en bekjent som gladelig ville gjort det, det sier hun selv også. Hun synes det er trist at d\slike konkurranser ikke finnes i Norge og melder ungen sin på alt som finnes av vildekonkurranser og spamer alle andres mail og FB med linker om å stemme. Ungen er ikke spes vakker en gang...

Ja, men det verste var jo egentlig at hun var veldi pen før de dollet henne opp til å se ut som om hun var førti!!

Og hun virket veldi smart og oppegående. Mens de to andre programmet handlet om virket jo ikke som om de ville gjøre det i det hele tatt! :P

Syns det er for drøyt et ungene faktisk gjør dette for å glede mødrene sine...

Jeg ser også et stort porblem med at det er laget en programserie som regelrett driter ut disse barna. Dette er ikke noe de har valgt selv, og jeg tviler på at alle disse barna hadde gitt sitt samtykke til at dette skulle bli sendt om de hadde fått valget 20 år frem i tid. Det er håpløst at disse foreldrene skal ivareta sånne besluttninger for de... for voksenpersonene i disse små jentene sine liv er åpenbart helt blåst i hodet.

Barna har vel sitt på det tørre her:o)

Så ikke hele programmet, men fikk klump i halsen av søskenparet som skulle være med..Den ene slank, sped og nett..Og ELSKET oppmerksomhet, den andre, sjenert, lubben og var nok mer med for å få mammans oppmerksomhet enn noe annet..Hadde jo ikke vært med på flere år, men sikkert gått lei av at "søte søster" får all oppmerksomhet i perioder før konkurranser....

De minnet om meg og min søster...Jeg var den store, lubne som alle trodde var eldst..Hun, liten nett, med langt hår fra hun var knapt 2 år...Jeg hadde ikke hår en gang da jeg var 2.....Hun hadde kjærester fra småskolen av, jeg lå vel rundt med alle som ville "Ha meg" fra 16 års alderen av......Men historien ender bra altså. Var skoleflink, hadde tross alt mange gode venninder og hadde mye moro i tenårene også:o) Men alltid, selv nå når vi er halveis inn i 30åra, så er jeg "søstera til.....":o)

Selvsagt ville noen gjort det! Bare se på alle som sender inn bilder til Lano-ungen! Det er jo på sett og vis en skjønnhetskonkurranse det også, var i hvertfall før alle kunne stemme selv. Tenker de mest ekstreme som er iherdige her nok kunne funnet på å melde på døtre til et sånn type program dersom det var kultur for det her til lands.

Annonse

Klarer ikke engang å se på det programmet.. Det gjør vondt langt inn i hjerterota. Barn burde leke og være barn som er flotte nok som de er. Tenk dere de psykiske problemene de fleste av disse barna får når de blir eldre. grusomt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...