Gå til innhold

Hvordan skal jeg komme meg ut av depresjonen.

Anbefalte innlegg

Har egentlig vært deprimert helt siden fødsel.Tre år nå..Alt virker så meningsløst ofte.jeg orker ingenting.Nå har jeg avtalt med familien at vi skal reise på tur.og jeg har ikke lyst til å være med.jeg sa det til moren min og hun blir så sur.også sa hun.sånn er det alltid.jeg kan først si jeg gleder meg men når det nærmer seg så vil jeg ikke.Jeg syns det er slitsomt å være sammen med folk.og bo så tett på familie jeg ikke ser så ofte.de er bare hyggelige så det er mine følelelser som er feil.jeg skulle ønske moren min bare kunne ta med seg guttungen også kunne jeg vært hjemme.men da ble hun så sur når jeg sa det.jeg har det ikke bra.sliter med sosial fobi også.Også skal barne far på ferie med sin familie,broren hans og samboer.og da føler jeg meg utenfor.jeg har ikke lyst til å være med og orker ikke.og vil bare være hjemme.det skal jeg også.jeg ber aldri noen hjem til meg.Barnfar treffer ofte sin bror og samboeren hans.de finner på ting.Vi bor ikke sammen så det er ikke så naturlig at jeg er med uansett.men jeg bare føler meg enda mer mislykka på et vis.som ikke har lyst til noe og ikke orker..Har det bare dårlig.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...