Gå til innhold

gjett hva jeg spiste i dag da ?.......:)

Anbefalte innlegg

Kan nesten ikke tro det selv.......sto å laget et par skiver med makrell filet i tomat . På kjøkkenbenken lå en halv banan fra tidligere på dagen.....så dannet det seg en rar lyst i mitt syke sinn....banan skiver på makrell filet......jeg tenkte - nei herregud , det kan jeg vel vikrkelig ikke mene.....men jo , bananen landet på skivene , og inn i det gravide gapet..... det værste av alt er at jeg spiste opp rubbel og bit.....vet ikke om jeg får det over meg flere ganger , eller om det var a one time thing.....men hva skal en si , sære gravide kvinne, jøss, må bare le av meg selv , hehe :) Flere med rare matlyster enda ? Ellers er sur eplejuice en lifsnødvendighet.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143395473-gjett-hva-jeg-spiste-i-dag-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha, yummi! Det hørtes bare helt for jævlig ut!! :D

Spiser ikke noe rart, men har en enormt sensitiv luktesans om dagen.

Skulle inn på soverommet vårt i dag etter at jeg hadde dusjet, mannen sov og hadde tydeligvis ligget og tømt tarmene for luft i søvne (BLÆH) Trodde jeg skulle spy - jeg måtte bare løpe ut igjen. Han skjønte ikke hva jeg pratet om! Men seriøst, det luktet råttent der inne.

hihi, i dag skal vi ut og spise. Problemet er bare å finne noe mat som jeg orker å spise. Det er en utfordring om dagen! Tror ikke det blir makrell med banan ;)

hehe....ikke lett å finne ut hva frøet ønsker seg av kulinariske opplevelser nei..... er litt sær i matveien jeg også for tiden ( som du sikkert har skjønt :) Du får kose deg ute i dag , så får vi håpe det står noe på menyen som" faller akkurat riktig" i din gravide gane :)

Jeg venter nummer fire, og skulle akkurat til å skrive at jeg aldri har hatt spesielle lyster.

Så ser jeg ned på det jeg spiser.. Toro ferdig Carbonara med grønnsaker ved siden av. Helt normalt, jepp. Men dette har jeg spist hver dag i åtte dager nå. Før det, spiste jeg hjemmelaget lasagne ni dager på rad.

Jeg er en sånn som lager middag hver dag fra bunnen av, og mann og barn er nok temmelig rystet over at jeg spiser Toro ferdigmat..!

I tillegg må jeg ha en kvikklunsj hver kveld.

Når jeg er på jobb bare MÅ jeg plutselig ha grønn iste, på kartong ikke flaske (veldig viktig) har drukket tre idag, to igår og flere tidligere i uken. Godt jeg jobber på butikk, så jeg får tak i når "suget" kommer :P

Ikke at dette er så merkelig da, men merker jo at det er noe som foregår ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...