Gå til innhold

når du suger en mann inkluderer det ballene til mannen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her liker han hvertfall at jeg slikker litt på ballene og suger litt.. ikke hardt altså ;)

Som regel blir det med slikking og tafsing.. (på ballene altså)

Og så må jeg bare legge til at dette var veldig merkelig å skrive om :P

ja, vet det er rart å spørre om. jeg har aldri sugd mannen min ordentelig. driver å prøver meg frem. ønsker ikke at han skal sprute i munnen min. lurer litt på hva som er godt for en mann.

kan ikke spørre mannen min da han aldri har blitt sugd.

Tja....

"Når du puler en kvinne, inkluderer det i rompa til kvinnen?"

Hehe. Det jeg vel prøver å si, på en helt teit måte, er at dette selvsagt varierer fra kvinne til kvinne og fra mann til mann! Det er HELT umulig å si hva en enkelt mann (eller kvinne) foretrekker og liker og føler seg komfortabel med uten at han selv har uttrykt dette...

K - o - m - m - u - n - i - k - a - s - j - o - n !!!!! ;-)

Annonse

Eh.... og derfor er han ikke i stand til å svare hva han liker og misliker?

Prøv dere frem da vel, så vet han jo kjapt nok om han liker å bli suget/slikket på ballene og evt rumpa også. Og ikke minst; DU finner ut om DU er komfortabel med dette..

Lykke til! ;-)

herregud så prippen du er 21.06..

det står jo i overskriften hva det handler om, hvis du ikke vil lese innlegg om puling, suging, slikking osv så les et annet innlegg i stedet for ;) er ikke verre enn det ;)

Annonse

Jeg sleiker litt på de og sånt. Han elsker det! Men rumpa er off-limits. Det er hverken jeg eller han komfortabel med. Med andre ord, finn ut hva dere er komfortabel med og liker. Hun ene over her har jo en mann som blir spinnvill av rumpekos (mangel på bedre ord), mens min ikke liker det i det hele tatt. Menn er forskjellige, så dere får prøve dere fram. :)

Og du, 19.36, det skrives ekle. ;) Hvis det å være åpen om sex er å være ekkel, så er jeg utrolig stolt over hvor ekkel jeg er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...