Gå til innhold

noen som har råd mot gråtende baby ved leggetid?

Anbefalte innlegg

når fikk dere soverutiner? fra han var fem mnd som han igjennom hele natten og etterhvert fikk han rutiner fra ca 19-6. men i den siste tiden gråter han så mye ved leggetiden rundt kl 19. noen dager går det fint, men det er fler av de gråtende kveldene. burde jeg regulere leggetiden eller burde jeg fortsette å legge han v sju tiden? mulig han er overtrøtt noen ganger også, for hvis jeg ser han er trøtt v seks tiden og jeg legger han da så sover han på 123. noen forslag?

Fortsetter under...

Min er helt umulig å legge hvis hun er overtrøtt, da venter jeg heller litt. Noen ganger holder det med 10 minutter til oppe.

Og hvis hun har sovet en litt for sen dupp, da må vi vente lenge før hun kan legges.

Men nå har hun sovnet med en gang siden hun fikk soverutiner og de FÅ gangene hun gråter om kvelden blir hun tatt opp for da sovner hun ikke i det hele tatt.

han er litt over 6 mnd forresten;) han sover smådupper på dagtid, ca 45 min pr gang. oppe 1 1/2-2 timer så en liten dupp igjen. får han ikke duppen så veldig overtrøtt og klarer ikke å sovne før på ettermiddagen=/

prøvde å holde han lenger våken slik at han heller kunne ha litt lenger soveøkt, men resultatene ble ikke særlig bra...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...