Gå til innhold

vi skal ha gult soverom, hvordan farge på gardiner blir fint til det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper du kødder, eller skriver du virkelig så dårlig? Jeg er utledning, og ler av deg.

Hvordan farge?? = Hvilken farge

Hvem farge??? = Hvilken farge

Dessuten fins det mange gulfarger. Forklar litt nærmere kanskje hehe.

Er det pastell gul, kan du ta andre pastellfarger.

Annonse

Du er SIKKER på at du vil ha gult soverom, da?

Knallgult = stress

Svak gul = institusjon

Du har omtrent 'en million' andre farger å velge mellom..

Velg den en annen farge på veggene,

så skal du se at gardiner vil være piece of cake! ;)

Lær deg å skrivE, i så fall..

Men for guds skyld, svar på det hun spør om!!

Kan du forklare gulfargen? Er mange farger som passer til gul, men må vite hva slags fargenyanse du mener..

Annonse

Jeg ville hatt lysegrønt på veggene. Eller noe offwhite/kremfarget. Gult er umulig å sove godt i. Bare som en advarsel. Har hatt det selv, da vi flyttet inn her. Og vi endret fargen fort, kan du si :)

Og så ville jeg malt seng og alt det der furugreiene i f eks lys antikk.

Da kan du ha gardiner i noe kremfarget eller noe i tillegg, og du vil få en helhet. Grønt er fredelig, gult er stressende, tro meg.

fargen er ikke knæsj, ikke svak. men ikke mellom heller. mer svak enn mellom. håper du forstår det. rommet er ikke stort. er 11 kvm. har et vindu. er på loftet. allså skrå tak. om det har noe å si. er ikke så mange vegger kan man si. kunn en hel vegg som er 220cm høy. resten er skrå. taket er hvit. og gulvet er lys gulvbelegg.

hvis jeg har forstått det rett så kan du enten ha lyse gardiner og lys persienne, lyse lister og lyst sengetøy. Kanskje i eggeskall, krem eller bomull.. den typen..

Eller du kan gjøre stikk motsatt. Mørkebrune gardiner, mahogneybrun seng, litt pompøst sengetøy, om du forstår. Store grønne planter gjør seg veldig fint til gult.

Det første jeg tenkte var at dette må være et troll, er vel ingen som maler veggene gule lenger, og som har furumøbler som ikke er hvitmalte.. Så jeg velger å tro at ingen under 60 har så dårlig smak, derfor sier jeg: TROLL!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...