Gå til innhold

I går blødde jeg mye friskt blod etter samleie!!! Og jeg har fortsatt litt brun utflod

Anbefalte innlegg

Etter litt sengekos i går kveld begynte jeg å blø, mye. Har kun skjedd en gang før og det var i første trimester. Da blødde jeg litt, men det var ikke mye. Er nå i uke 21 og denne gangen kom det en god del friskt blod. Jeg har fortsatt litt brun utflod. Jeg ringte føden i går etter det skjedde for jeg ble så skremt av alt blodet. Jeg fikk beskjed om at det var normalt å blø litt etter samleie og så lenge blødningen ikke vedvarte og jeg ikke hadde smerter var det ikke noe å bekymre seg for. Vel, jeg er likevel bekymret fordi det har jo aldri skjedd før, har jo hatt sex mange ganger i svangerskapet. Damen på føden spurte om det var ca en teskje med blod eller en spiseskje, jeg sa hvertfall en spiseskje, men synes vel egentlig det var mer som fem spiseskjeer.....Det at jeg har litt brun utflod enda er vel et tegn på at blødningen er på vei til å stoppe. Men når hun sier "vedvarer" er jeg jaggu ikke sikker på hvor lenge hun mener. Jeg har altså hatt brun utflod hele dag.

Noen andre som har opplevd dette? Hvor lenge blødde dere og hvor mye?,

Fortsetter under...

Brun utflod kan godt vare noen dager. Det er jo gammelt blod som skal ut, så da blør du ikke friskt lenger.

Så lenge du ikke har smerter tror jeg ikke du trenger å bekymre deg.

Jeg var i uke 13 da jeg hadde samme opplevelse. Hadde brun utflod i 2-3 dager etterpå. Ingen smerte.

Det går nok bra skal du se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...