Tosta <3 Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Noen av dere har kanskje fått med dere at jeg ble innlagt med svangerskapsforgiftning forrige uke, var da 37 + 4. Var nokså fortvila for de kunne aldri si noe om hva som kom til å skje eller når! Men på søndag 10.07 hadde verdiene mine steget så mye at fødselen måtte settes i gang. Fikk to modningstabletter, og etter jeg kjente første rie gikk det rett over 2 timer før snuppa vår var ute. Alt gikk så fort at det er småting jeg ikke kan huske helt men følte meg alltid trygg og klarte å "koble av" og konsentrer meg om pustinga... Fikk masse skrøyt for det. Så det anbefaler jeg alle å prøve og tenke over når ting står på som værst. Formen er kjempe fin og gleder meg stort til å kan ta med nurket hjem i morgen Lykke til alle dere andre som venter:)
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 Gratulere!!! med jenta di )
♥snart2barnsmor♥ Skrevet 12. juli 2011 #4 Skrevet 12. juli 2011 Gratulerer så mye med jenta :-) kos dere masse i tiden fremover, den går desverre så altfor fort! Selv er jeg andregangs og har igjen akkurat 40 dager i dag. Tiden går ganske fort når man har en på 1 1/2 år ifra før av å ta seg av.
2små,rosa&blå Skrevet 13. juli 2011 #6 Skrevet 13. juli 2011 Så flott at alt gikk bra og at du ikke ble liggende så alt for lenge (-: Kos deg masse med gutten din og den friske kroppen din (-; Må være sjønt og være ferdig med den kjipe forgiftningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå