Gå til innhold

Bytter klubb :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter time på sykehuset idag ble jeg litt satt tilbake...

Vi så hjertet slå men kun 5mm :o det vil si ca 5+3 og ikke ca 7+ som jeg trodde!

Dermet er termindato ca 12 mars og ikke 18 februar :P

Joiner dere her i marsklubben istede men en liten spire som skal vokse seg stor og sterk ;)

Jeg har PCOS og har derfor ikke nødvendigvis eggeløsning når jeg tror,derfor feilberegningen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig at vi blir flere her inne:) Velkommen! Er ikke alltid like lett å vite. Jeg skal på UL på torsdagen.. Grugleder meg!

Skrevet

Takk for det :) Spennede med UL,blir nok bra :) var godt å se hjerte slå, selv om det bare er en spire på en halv cm ;)

Skrevet

Vellkommen skal du være:)

Kan hvem som helst få tidlig ultralyd? Er det bare å bestille? Er gravid for første gang å syns det er veldig leeeenge å vente til ul i tosiffret uke antall!!!

Skrevet

Takk :) Det vet jeg faktisk ikke, jeg ser veldig mange her inne har vært på det. Jeg ble sjekket vaginalt ettersom jeg hadde smerter langt ned,da fikk jeg se hjerte slå :D og han(legen) målte 5mm men utover det så jeg ikke mer. Vet ikke om det er det som kallse tidlig UL, de spirene våre er jo så små...

Skrevet

velkommen i klubben.

Skrevet

Velkommen hit til oss :)

Skrevet

Takk skal dere ha :)

Idag har jeg tatt ferie og skal på tur til Praha med mannen imorgen,gleder meg :)

Ha en fin sommer alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...