Gå til innhold

Vektoppgang - 18 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere andre gått opp i vekt rundt 18 uker ut i svangerskapet? Med førstemann hadde jeg gått opp 10 kg på dette tidspunktet, men nå har jeg ikke gått opp noen ting. Jeg gikk ned 2 kg første trimester pga spying, men har bare gått opp igjen 1. kg av disse, så jeg er på minus 1 kg akkurat nå. Egentlig er jeg veldig glad for det, og jeg håper vektoppgangen går like seint resten av svangerskapet. Forrige gang la jeg på meg 30 kg, og det frister ikke til gjentakelse. :P Jeg prøver å være flink å bevege meg, og jeg prøver å begrense godteri inntaket. Jeg spiste faktisk salat til frokost. Hehe.... Ifølge en statistikk jeg har sett en plass på forumet her er normalt vektoppgang til nå rundt 5 kg. Jeg håper virkelig ikke noe er galt selv om jeg ikke har gått opp så mye i vekt. Jeg kjenner romstering inni magen iblant, men veldig lite i forhold til med førstemann. Men nå skal vi på ultralyd på mandag, så da får vi forhåpentligvis høre og se at alt er bra. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er på -7 i forhold til utgangspungtet.. er 20+3 i dag! var på ul og allt sto bra til med den lille, så jeg er ikke bekymret!

sist gikk jeg ned 11kg frem til uke 22-23.. totalt gikk jeg opp 4 kg i forhold til utgangspunktet. fødte ei frisk jente på 3200g og 48 cm, nå to år etter er hun frisk og rask og utrolig skarp i hodet.. så jeg vil nok si at hun ikke led noe nød fordi jeg ikke gikk opp i vekt fra dag en! :)

tror ikke du skal bekymre deg heller! de små tar det de trenger! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...