Gå til innhold

vektoppgang uke 17-19. hva har du lagt på deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe... Ser at vi postet et veldig likt innlegg så og si samtidig. Jeg har gått ned en kg jeg. Gikk ned to til å begynne med, og ett av disse har kommet på plass igjen. Men med førstemann hadde jeg gått opp 10 kg på denne tiden.

Annonse

• 2 år senere...

Annonse

Er det sånn at de som er litt "overvektige" går ned i starten også legger på seg lite, og de som er "normale/undervektige" legger på seg mer?

Ikke ment til å være slem eller stygg mot noen, er bare nysgjerrig på om det er noen sammenheng :)

Anonymous poster hash: e99d6...8fa

Gjest usababy

Er det sånn at de som er litt "overvektige" går ned i starten også legger på seg lite, og de som er "normale/undervektige" legger på seg mer?

Ikke ment til å være slem eller stygg mot noen, er bare nysgjerrig på om det er noen sammenheng :)

Anonymous poster hash: e99d6...8fa

Stemmer ikke hos meg i hvert fall. Fram til uke 25 ca gikk jeg opp 3 kg, og jeg var ikke overvektig i utgangspunktet. Slank flr jeg begynte på ivf medisiner, gikk opp i forsøksperioden, men var fortsatt normalvektig da jeg ble gravid.

Nå har jeg gått opp 4,5 kg, og er 27+6 uker.

• 2 uker senere...

eg trur eg er ganske normal verken slank eller øvevektig - ligger på rundt 70 kg og er 166 høg.

har gått opp 1 kg og er nå i uke 20 dette er fjerde mann.

med 1.mann gikk eg opp tilsammen 20 kg

med 2. mann gikk eg opp tilsammen 11 kg.

med 3. mann gikk eg opp tilsammen 9 kg.

så er litt spennt på kor mykje eg går opp denne gangen - er snart 9 år sia forrige fødsel.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...